2022-07-25, 09:29
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Umpalavemang
G som i gemenskap var oerhört poppis film bland den unga publiken under 1980-talet jag själv såg filmen på biograf första gången i augusti 1983 sen såg jag den på TV i början av 1984 och jag kan förstå att G som i gemenskap var poppis för Magnus Uggla, Joakim Schröder,Niklas Wahlgren med flera var poppis bland unga i publiken .Man kan undra var Dominik Henzel, Joakim Schröder samt Niklas Wahlgren, och de andra som medverkade i G som i gemenskap gör nu för tiden?

G som i gemenskap spelade Staffan Hildebrand in under sommaren 1982 juni-augusti och filmen hade Sverigepremiär på en biograf i Stockholm 25 februari 1983 .och om vissa av de som medverkade var inavlade stjärtgossar som Staffan Hildebrand drog sig till.

Jocke blev präst, Dominik sysslar med stand up och Niclas jobbar på radio vad jag vet, Ullrica jobbar på SVT tror jag
Citera
2022-07-25, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Jocke blev präst, Dominik sysslar med stand up och Niclas jobbar på radio vad jag vet, Ullrica jobbar på SVT tror jag
Tack för svaret. Och har Staffan Hildebrand eventuella nya filmproekt på G?
Citera
2022-07-25, 11:00
Medlem
st33rs avatar
Det känns som Dominic , Jocke och alla andra unga skådisar i kretsen håller Hildebrandt om ryggen.
I ett reportage för några år sen framkom att Jocke och Hildebrandt ses och hänger .

Han verkar ses som en harmlös snäll böggubbe. Han kanske tjatade och lirkade till sig avsugningar med saft och bullar ?
Citera
2022-07-25, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Det känns som Dominic , Jocke och alla andra unga skådisar i kretsen håller Hildebrandt om ryggen.
I ett reportage för några år sen framkom att Jocke och Hildebrandt ses och hänger .

Han verkar ses som en harmlös snäll böggubbe. Han kanske tjatade och lirkade till sig avsugningar med saft och bullar ?
Jag utgår ifrån att Staffan Hildebrand tycker att Joakim Schröder är så gullig för att Joakim har långt hår och lugg över ögon samt mustasch och skägg.
Citera
2022-07-26, 01:14
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r

Staffan groomade de pojkar som hade trassliga hemförhållanden. Det står ganska utförligt i boken om honom.

Citat:
Ursprungligen postat av Umpalavemang
Jag utgår ifrån att Staffan Hildebrand tycker att Joakim Schröder är så gullig för att Joakim har långt hår och lugg över ögon samt mustasch och skägg.
Nu projicerar du din egen känsla, Lavemanget.

Schröder är f ö 59 år och förmodligen sexuellt ointressant för Hildebrand sedan över 40 år tillbaka.
Citera
2022-07-26, 01:23
Medlem
Jag var och hälsade på Staffan i hans lägenhet på Bellmansgatan samtidigt som G spelades in. Döm om min förvåning när Niels Jensen struttade runt i bar överkropp i hans lägenhet, samt att han bodde hos honom. Då och där fick jag skumma vibbar att allt inte stod rätt till.
Citera
2022-07-26, 01:39
Medlem
Han erkände iaf när han kunde förnekat och fortsatt lura sin omgivning. Gav folket en chans att ta ställning för eller emot honom. Finns fler av denne Staffan som borde göra likadant.
Citera
2022-07-26, 01:43
Avstängd
Hm, folk som blir präster känns ofta som de har saker i bagaget, vill nu frälsa och "hjälpa människor". Ungefär som många som går och utbildar sig till psykologer, psykiskt labila själva..
Citera
2022-07-26, 02:57
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnickeliSnack
Jag var och hälsade på Staffan i hans lägenhet på Bellmansgatan samtidigt som G spelades in. Döm om min förvåning när Niels Jensen struttade runt i bar överkropp i hans lägenhet, samt att han bodde hos honom. Då och där fick jag skumma vibbar att allt inte stod rätt till.
Niels Jensen är nämnd i Hildebrandboken. När Staffan Hildebrand fyra år efter G var intresserad av att ha med Quincy Jones 3 i sitt nya projekt (Stockholmsnatt) varnade Niels Jensen mamma Ulla Jones enligt henne för att Lill-Quincy skulle umgås med Staffan. Fritt ur mitt minne.
Citera
2022-07-26, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Staffan groomade de pojkar som hade trassliga hemförhållanden. Det står ganska utförligt i boken om honom.

Nu projicerar du din egen känsla, Lavemanget.

Schröder är f ö 59 år och förmodligen sexuellt ointressant för Hildebrand sedan över 40 år tillbaka.

Schlesien kolla upp inlägget som en annan medlem st33 skrev här .
st33r|81015877](Det känns som Dominic , Jocke och alla andra unga skådisar i kretsen håller Hildebrandt om ryggen.

Han verkar ses som en harmlös snäll böggubbe. Han kanske tjatade och lirkade till sig avsugningar med saft och bullar ?)

så du ser bevis på att det som jag skrev är inget påhitt och projektion .
Citera
2022-07-26, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnickeliSnack
Hej Snickelisnack Roligt att du har mer intressanta fakta om vad som pågick hemma hos Staffan Hildebrand i hans lägenhet just sommaren 1982 i samma veva som inspelningen av filmen G som i gemenskap pågick, var det några fler av skådisarna förutom Niels Jensen som gick omkring naken och visade upp sin kuk för Staffan Hildebrand i lägenheten?
och om Staffan erbjöd saft,kaffe och bullar som tack

Att Staffan suktade efter kuksug och andra sexuella aktiviteter behöver man inte va någon kvalificerad högutbildad professor i raketforskning för att haja det.
Senast redigerad av Umpalavemang 2022-07-26 kl. 14:40.
Citera
2022-09-25, 23:18
Medlem
Konstigt att hela historien bara dog ut. Man undrar ju lite över att SH fick jobba på Kamrat-Posten många år och även lite över hans filmer och resande i Asien på 1970-talet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in