2008-03-04, 08:44
Medlem
Har gått in i kontrollpanelen och försökt avinstallera det, men då kommer ett felmeddelande upp att "Uninstall.exe har stött på problem" och ändå står de att programmet används ofta. Hur kan jag göra?
Citera
2008-03-04, 08:48
Medlem
Doktor_Blys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av do0t
Har gått in i kontrollpanelen och försökt avinstallera det, men då kommer ett felmeddelande upp att "Uninstall.exe har stött på problem" och ändå står de att programmet används ofta. Hur kan jag göra?
Just AVG antispyware har strul med installation samt avinstallation på vissa burkar av någon oförklarig anledning. Mitt förslag är att du använder något program för avinstallation som t ex Ashampoo Uninstaller, rekommenderar för övrigt alla att använda detta för att avinstallera allt, så slipper man alla dessa irriterade tomma mappar samt onödiga filer i programmappen
Citera
2008-03-04, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor_Bly
Just AVG antispyware har strul med installation samt avinstallation på vissa burkar av någon oförklarig anledning. Mitt förslag är att du använder något program för avinstallation som t ex Ashampoo Uninstaller, rekommenderar för övrigt alla att använda detta för att avinstallera allt, så slipper man alla dessa irriterade tomma mappar samt onödiga filer i programmappen

okej.. tackar för svaret!

men de funkar inte å avinstallera med Ashampoo Uninstaller heller
Senast redigerad av do0t 2008-03-04 kl. 09:56.
Citera
2008-03-04, 10:10
Medlem
Späks avatar
Citat:

Uppdatera skiten till senaste version, och prova igen?
Citera
2008-03-04, 10:20
Medlem
Doktor_Blys avatar
Citat:

Låter mysko... Testa somsagt att uppdatera programmet innan du testar avinstallera igen, om inte det heller fungerar så måste jag fråga vart du tankade programmet? Det KAN vara en trojan eller liknande som gömt sig i programmet om du hämtat den på någon annan plats än http://www.ewido.net
Citera
2008-03-04, 11:06
Medlem
då äre säkert nån trojan, för jag försökte starta de men de syns bara i aktivitetshanteraren.
Citera
2008-03-04, 11:14
Medlem
Doktor_Blys avatar
Citat:
då äre säkert nån trojan, för jag försökte starta de men de syns bara i aktivitetshanteraren.
Testa ladda hem den riktiga versionen av avg då www.ewido.net, sök igenom burken blablabla..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in