2008-03-04, 08:44
Medlem
Har gtt in i kontrollpanelen och frskt avinstallera det, men d kommer ett felmeddelande upp att "Uninstall.exe har sttt p problem" och nd str de att programmet anvnds ofta. Hur kan jag gra?
Citera
2008-03-04, 08:48
Medlem
Doktor_Blys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av do0t
Har gtt in i kontrollpanelen och frskt avinstallera det, men d kommer ett felmeddelande upp att "Uninstall.exe har sttt p problem" och nd str de att programmet anvnds ofta. Hur kan jag gra?
Just AVG antispyware har strul med installation samt avinstallation p vissa burkar av ngon ofrklarig anledning. Mitt frslag r att du anvnder ngot program fr avinstallation som t ex Ashampoo Uninstaller, rekommenderar fr vrigt alla att anvnda detta fr att avinstallera allt, s slipper man alla dessa irriterade tomma mappar samt ondiga filer i programmappen
Citera
2008-03-04, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor_Bly
Just AVG antispyware har strul med installation samt avinstallation p vissa burkar av ngon ofrklarig anledning. Mitt frslag r att du anvnder ngot program fr avinstallation som t ex Ashampoo Uninstaller, rekommenderar fr vrigt alla att anvnda detta fr att avinstallera allt, s slipper man alla dessa irriterade tomma mappar samt ondiga filer i programmappen

okej.. tackar fr svaret!

men de funkar inte avinstallera med Ashampoo Uninstaller heller
Senast redigerad av do0t 2008-03-04 kl. 09:56.
Citera
2008-03-04, 10:10
Medlem
Spks avatar
Citat:
okej.. tackar fr svaret!

Uppdatera skiten till senaste version, och prova igen?
Citera
2008-03-04, 10:20
Medlem
Doktor_Blys avatar
Citat:
okej.. tackar fr svaret!

Lter mysko... Testa somsagt att uppdatera programmet innan du testar avinstallera igen, om inte det heller fungerar s mste jag frga vart du tankade programmet? Det KAN vara en trojan eller liknande som gmt sig i programmet om du hmtat den p ngon annan plats n http://www.ewido.net
Citera
2008-03-04, 11:06
Medlem
d re skert nn trojan, fr jag frskte starta de men de syns bara i aktivitetshanteraren.
Citera
2008-03-04, 11:14
Medlem
Doktor_Blys avatar
Citat:
d re skert nn trojan, fr jag frskte starta de men de syns bara i aktivitetshanteraren.
Testa ladda hem den riktiga versionen av avg d www.ewido.net, sk igenom burken blablabla..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in