Jag har lite frågor inom ämnet. Finns det något företag (postorder kanske?) eller liknande som säljer självmordspiller (givetvis inte under namnet självmordspiller, men t.ex. farliga piller för andra ändamål som dock kan användas till självmord)? Finns det något liknande på apoteket? Finns det utomlands (i europa)?
Om inte, var finns det information om hur man själv 'kokar ihop' en farlig substans?
Med självmordspiller menar jag inte att ta en burk sömnpiller eller liknande överdoseringar, utan något som relativt lite av tar kål på en människa relativt fort (en liten tablett inom några minuter). Gärna smärtfritt, men det är inget krav..
Ett klassiskt filmexempel är ju cyanid, som ju sägs verka ungefär så. Var kan man få tag på cyanid, eller hur tillverkar man det?
Koffein, nikotin eller kaliumjoner ska också fungera har jag hört, men hur får man t.ex. koffein eller nikotin i nog starka doser i tablettform (tabletter som inte förlorar sin funktion under lång tid). Hur får man överhuvudtaget en substans eller vätska i tablettform?
Om någon av er har svar på någon av ovanstående frågor skulle jag vara tacksam för svar.
/Doktor Laaban (det är mitt riktiga namn)