2008-03-03, 21:47
Medlem
Idag kom min nya sony sr32, och jag provfilmade lite under kvällen. Men till min stora förvåning fungerade inte .MPG filerna att lägga in i Sony Vegas eller Windows Movie Maker. Nu undrar jag om ni har något bra tips på converterare till .MPG filer, helst något som inte gör att man tappar kvalitet.
Citera
2008-03-03, 23:27
Medlem
iquits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaarlen
Idag kom min nya sony sr32, och jag provfilmade lite under kvällen. Men till min stora förvåning fungerade inte .MPG filerna att lägga in i Sony Vegas eller Windows Movie Maker. Nu undrar jag om ni har något bra tips på converterare till .MPG filer, helst något som inte gör att man tappar kvalitet.

Kan en del mac-program för det, annars vet jag inte.

Quicktime kan du spela upp i samt enklare klippning.
Citera
2008-03-04, 14:44
Medlem
ipaths avatar
Det finns en plugin till Vegas som låter en använda .mpg-filer. Har den på datorn men vet inte riktigt vart den finns att få tag på dock Borde gå att hitta genom att googla

Edit: Laddade upp den på rapidshare http://rapidshare.com/files/96979468...10_kg.exe.html
Vet inte om den är kompatibel med alla versioner men det är väl bara att testa antar jag
5.0 vet jag att den fungerar till iaf.
Senast redigerad av ipath 2008-03-04 kl. 15:02.
Citera
2008-03-08, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ipath
Det finns en plugin till Vegas som låter en använda .mpg-filer. Har den på datorn men vet inte riktigt vart den finns att få tag på dock Borde gå att hitta genom att googla

Edit: Laddade upp den på rapidshare http://rapidshare.com/files/96979468...10_kg.exe.html
Vet inte om den är kompatibel med alla versioner men det är väl bara att testa antar jag
5.0 vet jag att den fungerar till iaf.

tusen tack, ska testas
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in