2008-03-03, 18:08
Medlem
Köpte min Macbook nu för 4 veckor sen och är helnöjd med mjukvarn och mjukvarukompabiliteten.

Har två frågor som relaterar till hårdvara till er andra som använder Macbook.

Fråga 1: Efter en tids anvädning, upplever ni att skärmen är "sladdrig" / "fladdrig", dvs att om man stöter till bordet så svajar skärmen eller om man petar till skärmen så vajar den som de blåste. Finns det någon skruv att spänna åt eller det är bara att gilla läget?

Fråga 2. Plast ramen runt underdelen av datorn är instabil. På höger sida rakt ut från musplattan kan man trycka in plasten lite? Någon som upplever samma sak. Och slutligen på höger sida om musplattan så har min dator börjat gnissla när man har handen på den. Det sissta vill jag åtgärda för det stör mig, men hur hanterar mac forum datorer köpte över nätet? Har någon lämnat in sin mac på service och i såfall hur lång tid tog det att få det åtgärdat? Pluggar IT och behöver datorn var dag så max 1 dag funderar för mig att vara utan kärklen.

Tack för eran svar.
Citera
2008-03-03, 21:26
Medlem
Kivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bountyhunter84
Fråga 2. Plast ramen runt underdelen av datorn är instabil. På höger sida rakt ut från musplattan kan man trycka in plasten lite? Någon som upplever samma sak.
Så var min Macbook från början.
Citera
2008-03-03, 22:08
Medlem
Oki

Tack Då är det bara att gilla läget ^^ Gillar macen ändå :P
Citera
2008-03-04, 09:36
Medlem
lanmaster

Lanmaster tar hand om mycket macservice, ligger på rörstrandsgatan. Räkna dock med några dagar.
Personligen skulle jag skicka in den direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in