• 1
  • 2
2008-03-03, 12:52
Bannlyst
Vet ej om detta är rätt kategori men..

tänkte vi kunde posta några saker här som man inte erkänner för andra att man faktiskt egentligen tycker om!, ex teveserier, filmer, låtar o.s.v. Så för att vara den förste att lätta mitt samvete så kör vi..

Jag fullkomligt ÄLSKAR Stargate SG-1 och Stargate Atlantis serierna...
och ja... jag tycker att låten "boten anna" är rätt bra fortfarande
Citera
2008-03-03, 13:38
Medlem
tvcasualtys avatar
Filmen roadhouse med Patrick Swayze
Citera
2008-03-03, 14:38
Medlem
DK333s avatar
Jag tycker Stefan & Krister kan vara riktigt skojiga. I alla fall deras tidiga grejor.
Citera
2008-03-03, 15:32
Medlem
Pubertals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DK333
Jag tycker Stefan & Krister kan vara riktigt skojiga. I alla fall deras tidiga grejor.

Det är inte så farligt. Innan full frys och alla deras lustspel så var dom faktiskt ganska kul. Speciellt Olvert och Birger.
Själv skäms jag inte över något som jag gillar (som ni märker).
Citera
2008-03-03, 15:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pubertal
Det är inte så farligt. Innan full frys och alla deras lustspel så var dom faktiskt ganska kul. Speciellt Olvert och Birger.
Själv skäms jag inte över något som jag gillar (som ni märker).

va synd! skulle vilja ha lite mer bekännelser i stilen med "svartrockare som älskar schlager" å så
Citera
2008-03-03, 15:41
Medlem
Pubertals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinsucker
va synd! skulle vilja ha lite mer bekännelser i stilen med "svartrockare som älskar schlager" å så

Svartrock och Schlager har bägge sina kvaliteter. Men jag har tänkt till lite nu, det finns viss hardcore-wrestling som jag kan skämmas över att jag gillar eftersom att jag inte gärna vill framställa mig själv som en blodtörstande våldsgalning.
Citera
2008-03-10, 14:41
Medlem
SleepaZs avatar
Bygga med lego..
Klättra i träd.. Fast tyvärr skäms jag för mycket för att klättra i träd, känns lite absurt att göra det vid 27 års ålder.. Men ack så kul det är
Citera
2008-03-10, 22:40
Medlem
Pubertals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SleepaZ
Bygga med lego..
Klättra i träd.. Fast tyvärr skäms jag för mycket för att klättra i träd, känns lite absurt att göra det vid 27 års ålder.. Men ack så kul det är

Klättra har aldrig varit min starka sida, men lego... Tja, jag har en säck nånstans tror jag. Jag har en påse med småsoldater också. Nu blev jag faanimej sugen på att bygga en borg åt mina soldater.
Citera
2008-03-10, 22:51
Medlem
Relels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pubertal
Klättra har aldrig varit min starka sida, men lego... Tja, jag har en säck nånstans tror jag. Jag har en påse med småsoldater också. Nu blev jag faanimej sugen på att bygga en borg åt mina soldater.

haha vafan sluta nu, nu blev ja själv sugen på att bygga upp en skattkammarö som ja hade som liten i lego typ 10 år sen.. åh vilka tider.. och klättra i träd, de är smällkul!
Citera
2008-03-10, 22:59
Medlem
Merenwens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relel
haha vafan sluta nu, nu blev ja själv sugen på att bygga upp en skattkammarö som ja hade som liten i lego typ 10 år sen.. åh vilka tider.. och klättra i träd, de är smällkul!

Tips; skaffa barn . Då kan man bygga lego hela dagarna utan att skämmas, fy tusan vilka grejer pappan till mina barn bygger när legot åker fram !
Citera
2008-03-10, 23:01
Medlem
DK333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SleepaZ
Bygga med lego..

Bygga LEGO är ju grymt! Var i en leksaksaffär förra veckan och det finns så mycket coola grejer nu som inte fanns när jag var liten.

Jag har bytt ut klätterträdet mot en klättervägg men principen är ju densamma.
Citera
2008-03-10, 23:02
Medlem
OrangeSunsets avatar
Har två stora kartonger fulla med lego i källaren, kunde sitta i timmar som barn. Vet inte hur kul det skulle vara nu dock, vågar inte testa, tjejen lär undra om hon kommer hem och hittar mig på golvet med en hög av lego.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in