• 1
  • 2
2008-03-02, 22:55
Medlem
Tjo, sitter o planlägger för nästa kur som får bli efter sommarn. Sitter o funderar på Primobolan men har märkt att det finns otroligt många olika märken och priserna skilljer varandra så otroligt, är det någon större skillnad på dom?
Funderar starkt på JP.

200mg ew 10 veckor, pct på nolva.

Vet att det blir välldigt mild, kanske lite för mild :/ Men vill bara lägga på mig styrka och massa sakta men säkert.

Tacksam för tips och ändringar, vill helst inte ta nått oralt, magen känns så uppsvälld på både anavar och dbol, inne på sista orala nu sen får det bli inject efter sommarn är det tänkt.
Nöjd på 40mg anavar + 10mg dbol iaf som jag är inne på nu.

Kanske bäst med lite stats:

Ålder: 30-+

Vikt: 90

Längd: 180 cm

Uppskattad BF%: 10%-+

Medicinska problem: astmatiker men använder inget undertiden för säkerhetsskull.

Styrkestats: Gör aldrig 1r får nog börja göra det nån dag, bänk 90 x 6, mark
140 x 8, böj 100 x 6

Nuvarande kostupplägg i gram eller E% (K/P/F): 50/30/20

Träningserfarenhet:10 år fram o till 4 år hyffsat seriöst.

Tidigare kurer: 10/60 dbol, 40mg anavar/ 10mg dbol 50 dagar.

Eget förslag till kur: 200mg ew 12 veckor, pct på nolva.

Mål med kuren: aning styrka och massa.

Vill köra rätt så mild så jag inte får nån större uppmärskamhet bland vänner, familj och jobbet, pang 10 kg på nån vecka.

Vet att jag inte svarar så ofta, datorn är lite dumt placerad , men läser jämt o ständigt är det nått ni undrar så ska jag absolut försöka svara.
Senast redigerad av Petsson_77 2008-03-02 kl. 22:57.
Citera
2008-03-02, 23:33
Bannlyst
Förläng kuren med en 5-6veckor i alla fall så kan du nog lägga på dig en del kvalitetsmassa..

Spelar ingen större roll vad använder för märke så länge det innehåller det, det skall göra....
Vissa gillar det märket och andra gillar det märket...
Citera
2008-03-02, 23:47
Medlem
Hur ofta hade du tänkt hugga?
Är också lite nyfiken på primo... =)
Citera
2008-03-02, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ettiws
Hur ofta hade du tänkt hugga?
Är också lite nyfiken på primo... =)

1 gång i veckan, lr bör man dela upp det?

Tror jag ändrar till 16-+ veckor som rozzi förslår.
Senast redigerad av Petsson_77 2008-03-03 kl. 00:08.
Citera
2008-03-03, 01:02
Medlem
Urbanfests avatar
Se inte det här som ett påhopp eller något, men är du säker på att du ligger kring 10 i BF? 180 cm och 90 kgm då känns det som du bör sitta inne med betydligt mycket mer styrka än vad du redovisade.
Citera
2008-03-03, 01:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Urbanfest
Se inte det här som ett påhopp eller något, men är du säker på att du ligger kring 10 i BF? 180 cm och 90 kgm då känns det som du bör sitta inne med betydligt mycket mer styrka än vad du redovisade.

Agreed.
Citera
2008-03-03, 01:35
Medlem
fitnessman-s avatar
Citat:
Nöjd på 40mg anavar + 10mg dbol iaf som jag är inne på nu

Hur länge har du kört nuvarande kur? Vilka resultat har du fått?
Citera
2008-03-03, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fitnessman-
Du älskar Anavaren va?

MVH
Citera
2008-03-03, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urbanfest
En ren chansning, kan vara mera. Men många tycker att jag är mycket klenare än jag ser ut.
Citera
2008-03-03, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fitnessman-
Har kört sen 4:e feb. gått upp 4 kg, (gissar på 2kg muskelmassa).
Ökat ett snäpp på alla övningar + mer reps än vad jag gjorde innan. känner mig stark och ska bli roligt och se vart jag stannar.
Citera
2008-03-24, 16:41
Medlem
Tjo, hoppas att det ej gör nått att jag återupplevar tråden min.

Tänkte bara dubbelkolla vissa grejer då jag vill ha allt klart innan jag börjar införskaffa även fast det är ett bra tag innan jag ska sätta igång med denna.

Men tänkte iaf 16 veckor 200mg Primobolan Depot.
avslutar med pct på nolva dag:
1-7 40mg
8-30 20mg.
(antar ej att HCG kommer behövas då det är en så pass mild kur, vet ej om längden på kuren spelar en så pass roll då den är så vek)

nålar:
Grön för Uppsug, Blå för inject, blir antagligen låren.

Men vet dock ej hur ofta jag bör hugga om jag ska ta 1 i vecka lr om jag bör dela upp det till 2 hugg.

Tänkte givitvis köpa några extra nålar och absolut inte återanvända, men då jag aldrig använt sprutor innan så vet jag inte om man kanske råkar klanta bort några, men gissar på att man bör klara sig på med det dubbla antalet än vad som igentligen behövs.

Fast har läst att 200mg veckan på primo är en alledelse för vek kur enligt vissa, då jag inte har några superduper förväntningar och vill bygga hyffsat långsamt och ej lägga på mig vätska så bör det väll duga och göra någon ökning i både massa och styrka så det inte känns som man slänger pengarna i sjön.

Men det var väll allt jag kunde komma på nu men tacksam för svar och om det är nått jag bör ändra på osv.
Citera
2008-03-24, 16:56
Medlem
wiiiilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petsson_77
Tjo, hoppas att det ej gör nått att jag återupplevar tråden min.

Tänkte bara dubbelkolla vissa grejer då jag vill ha allt klart innan jag börjar införskaffa även fast det är ett bra tag innan jag ska sätta igång med denna.

Men tänkte iaf 16 veckor 200mg Primobolan Depot.
avslutar med pct på nolva dag:
1-7 40mg
8-30 20mg.
(antar ej att HCG kommer behövas då det är en så pass mild kur, vet ej om längden på kuren spelar en så pass roll då den är så vek)

nålar:
Grön för Uppsug, Blå för inject, blir antagligen låren.

Men vet dock ej hur ofta jag bör hugga om jag ska ta 1 i vecka lr om jag bör dela upp det till 2 hugg.

Tänkte givitvis köpa några extra nålar och absolut inte återanvända, men då jag aldrig använt sprutor innan så vet jag inte om man kanske råkar klanta bort några, men gissar på att man bör klara sig på med det dubbla antalet än vad som igentligen behövs.

Fast har läst att 200mg veckan på primo är en alledelse för vek kur enligt vissa, då jag inte har några superduper förväntningar och vill bygga hyffsat långsamt och ej lägga på mig vätska så bör det väll duga och göra någon ökning i både massa och styrka så det inte känns som man slänger pengarna i sjön.

Men det var väll allt jag kunde komma på nu men tacksam för svar och om det är nått jag bör ändra på osv.

öka dosen till 400-600mg ew.

det tycker iallafall jag.

om jag var du skulle jag också slänga in hcg(det är aldrig fel) och lite proviron.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in