2008-03-02, 22:30
Medlem
Tja!

Installerade om datorn för ett par dagar sedan. När detta var klart så installerade jag Norton Antivirus 2007. Funkade som det skulle och startade när jag startade windows. Men efter någon dag så slutade det starta och det går heller inte att starta manuellt.

Har hört att det kan vara SP2 som kan vara boven i dramat men har inte hittat något svar om hur man ska lösa problemet.

//Benk
Citera
2008-03-03, 07:45
Medlem
The_Insanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benki
Tja!

Installerade om datorn för ett par dagar sedan. När detta var klart så installerade jag Norton Antivirus 2007. Funkade som det skulle och startade när jag startade windows. Men efter någon dag så slutade det starta och det går heller inte att starta manuellt.

Har hört att det kan vara SP2 som kan vara boven i dramat men har inte hittat något svar om hur man ska lösa problemet.

//Benk

Har du kollat tjänsterna så tjänsten Symantec Core Lc startar?
Citera
2008-03-03, 16:04
Medlem
Har använt Norton i många år utan några problem men sedan jag var dum nog att uppgradera till 2008 har jag suttit åtskilliga timmar med att försöka få support på problem där enda lösning var att slänga in en speglad disk. Räckte alltså inte ens att installera om programmet.

Fungerade sedan fint i några veckor och nu har jag samma problem som dig, den stänger av nästan allt t.ex. antivirus.

Övervägde att installera om 2007 igen men om du har samma problem så skippar jag nog det.
Citera
2008-03-03, 19:00
Medlem
Denna gången startade Norton. Fortsätter allt att fungera orkar jag inte ens bry mig om vad felet från början var.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in