2008-03-02, 22:11
http://expo.se/2003/48_173.html

Bara jag som finner denna artikeln underhållande?

Det framgår ju tydligt att hon var lite sugen på att hänga med de där raggarna till nåt smutsigt garage...

Tackade hon verkligen nej?

Tog hon ledarraggarens telefonnummer och återkom till Bengtfors, där hon hade "en stående inbjudan" vilket hon ju var "mycket glad för"?

Har Hanna Zetterberg alltså gjorts "lufttät" av ett gäng raggare ovanpå en glänsande amerikanarhuv i ett smutsigt garage?

Någon som vet nåt mer om Hanna Zetterberg? Är hon en slampa?

Tydligen är hon gift med Filip Struwe (ni vet, tönten som var programledare för sajber) och går nuförtiden under namnet Hanna Zetterberg Struwe. Passade hon kanske på att knulla av sig med riktiga karlar innan hon gifte sig med Filip?

Och ännu viktigare; hur tänkte hon när hon gifte sig med Filip Struwe - Sveriges mesigaste man? Ville hon ha en B-kändis bara för att hon själv är B-kändis?

Allt möjligt skvaller om Hanna Zetterberg Struwe är välkommet i den här tråden!
Senast redigerad av EnslaveThemAll! 2008-03-02 kl. 22:30.
Citera
2008-03-02, 22:23
Medlem
-jOE!s avatar
Filip utan ph.
Citera
2008-03-02, 22:23
Medlem
Kingen_kings avatar
Du observerade att rubriken var "Fördomar"?

Ja, man ser det man vill se, men du har nog sett lite väl mycket! Länge sen du fick soldathjälmen polerad?
Citera
2008-03-02, 22:24
Citat:
Ursprungligen postat av -jOE!
Filip utan ph.

Fixat!
Citera
2008-03-02, 22:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EnslaveThemAll!

Bara jag som finner denna artikeln underhållande?
Hoho! VPK exponeras för landsortens arbetarklass.
Citera
2008-03-03, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnslaveThemAll!

Tydligen är hon gift med Filip Struwe (ni vet, tönten som var programledare för sajber) och går nuförtiden under namnet Hanna Zetterberg Struwe. Passade hon kanske på att knulla av sig med riktiga karlar innan hon gifte sig med Filip?

Och ännu viktigare; hur tänkte hon när hon gifte sig med Filip Struwe - Sveriges mesigaste man? Ville hon ha en B-kändis bara för att hon själv är B-kändis?

Allt möjligt skvaller om Hanna Zetterberg Struwe är välkommet i den här tråden!

"Struwe" hade den goda smaken att bära en tröja med någon typ av kommunistiskt propaganda på när han lekte programledare vill jag minnas..
Etter värre är att han nu är någon typ av reporter på Rapport har jag sett... SVT firar nya triumfer...
Citera
2008-03-03, 01:44
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyfikenienstrut
Hoho! VPK exponeras för landsortens arbetarklass.

Haha, precis. En vänsterpartist beskriver sitt första möte med en smutsig arbetare som vore hon en engelsk lord som var ute och nöjesköt negrer i mörkaste Afrika.

Nä, man träffar väl inte så mycket arbetare på Kungsholmen kan jag tänka mig, lättare att vara kommunist på det viset...
Citera
2008-03-03, 02:19
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Haha, precis. En vänsterpartist beskriver sitt första möte med en smutsig arbetare som vore hon en engelsk lord som var ute och nöjesköt negrer i mörkaste Afrika.

Hon är mer lordens fru, som inte riktigt vågar gå in i själva negerhagen, men ändock fascineras av de stora, svarta könen. Alla negrer har ju våldtäkt och mord i blodet, och alla raggarbönder är nazister som misshandlar vänsterpartister.

Herregud, seriöst, detta måste varit första gången hon satte sin fot utanför hufvudstaden (inspelningsplatserna för Ronja Rövardotter undantaget)

Nåväl, det går inte att hata henne. Hon är ett sött (men smärtsamt uppenbart osminkat) litet troll, och hon är RONJA! Det är lite svårt att komma över att man antagligen var lite smått kär i henne när man var liten

http://www.hannazetterberg.se/images/portrait01.jpg
Senast redigerad av EnslaveThemAll! 2008-03-03 kl. 02:24.
Citera
2008-03-03, 02:24
Medlem
Bockstensmannens avatar
Mycket trams och vilda fantasier det var här då, någon som har nått skvaller med lite substans i?
Citera
2008-03-03, 02:31
Citat:
Ursprungligen postat av Bockstensmannen
Mycket trams och vilda fantasier det var här då, någon som har nått skvaller med lite substans i?

Hon verkar inte vara så mycket för att sminka sig eller ta bort generande ansiktbehåring. Synd på en annars söt tjej!

Jag kan nästa garantera dig att hon inte rakar könet heller.
Citera
2008-03-03, 02:41
Utdrag från hennes hemsida:

Hanna Zetterberg Struwe är kommunikationsstrateg och arbetar med främst med opinionsbildning. Hon har tidigare varit riksdagsledamot samt ledamot av Vänsterpartiets partistyrelse.

[arnoldröst]Bollshit![arnoldröst/] Du är RONJA! Du springer i skogen och ropar in våren o sånt! Men hon verkar ha glömt att hon är dotter till en rövare, precis som Peter pan glömde vem han egentligen var i filmen Hook.

Fy fan vad söt hon var på den här bilden btw

http://www.hannazetterberg.se/images/assets/3160953.jpg
Senast redigerad av EnslaveThemAll! 2008-03-03 kl. 02:44.
Citera
2008-03-03, 03:02
Bannlyst
Jag tror hon har rakt könshår. Helt rakt, hänger där bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in