Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-03-14, 00:11
  #481
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoDaDa
Melodifestival ikväll, 2010.

Björn gustavsson kommer in och tar över pianot av Salem al fakir!

Någon mer måste väl ändå ha sett det?!

Troligen såg alla som tittade på programmet det. Dock lär inte alla ha känt igen honom, såvida de inte läst aftonbladet tidigare på dagen eftersom dom skrivit att det skulle hända...
Citera
2010-03-14, 00:52
  #482
Medlem
Jaha, var det han, undrade va det va för tomte som bara dök upp..
Citera
2015-05-06, 17:11
  #483
Medlem
Mikeyjamess avatar
Han har hamnat i Hollywoodrullen Spy med Melissa McCarthy, Jude Law, Jason Statham m.fl.

Hur fan har det gått till?
Citera
2015-05-28, 22:32
  #484
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Han har hamnat i Hollywoodrullen Spy med Melissa McCarthy, Jude Law, Jason Statham m.fl.

Hur fan har det gått till?


Ja det kan man ju fråga sig!
Citera
2015-06-01, 01:48
  #485
Medlem
Captinheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Han har hamnat i Hollywoodrullen Spy med Melissa McCarthy, Jude Law, Jason Statham m.fl.

Hur fan har det gått till?

Citat:
Ursprungligen postat av danskskalle87
Ja det kan man ju fråga sig!

Han kanske har lite kontakter, sen är han med i den nya rullen kung fury
Citera
2020-02-29, 22:06
  #486
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lordo
Näe, jag får bara ångest när jag ser honom...


Det beror troligen på att han har extrem ÄKTA ångest, när han uppträder. Där behövs det sjukdomsinsikt samt ångestdämpande medicinering.

Ångest smittar alltid av sig på omgivningen, så det är något Björn bör ta på allvar.
Citera
2021-05-30, 14:47
  #487
Medlem
Zaedrewss avatar
Undrar fortsatt. Hur fan kunde denna Björn bli känd? Inte kul för fem öre.
Citera
2023-01-28, 14:36
  #488
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Undrar fortsatt. Hur fan kunde denna Björn bli känd? Inte kul för fem öre.

Det gäller att vara vid rätt plats vid rätt tillfälle. Sedan löser sig resten, i alla fall för ett tag. Gustavsson är nu aktuell i serien Padeldrömmar. Och han är faktiskt inte rolig där heller.

Tror att Björn skulle göra sig bättre som melankolisk skådespelare. För man märker att hans glädje är spelad. Han har ju ett stort mörker inom sig och säkert en helt annan sida. Möjligt att han redan gjort sådana roller. Jag har inte haft koll på hans karriär efter mellon och depressionen.
Citera
2023-02-04, 01:36
  #489
Medlem
felpost
Citera
2024-03-15, 07:27
  #490
Medlem
Jag älskade serien ”Alla utom vi” där han gjorde en av två briljanta huvudroller. Min kille gillade den också så inte bara ett kvinnligt perspektiv Den var sorglig och rolig och jättefin och beroendeframkallande.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback