Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-03-02, 00:32
  #1
Medlem
För det första är jag säker på att det finns en sådan här tråd något annat vore konstigt, men jag fann inget när jag sökte så...

Läste på Aftonbladet att läsarna tyckte han var bättre förra veckan då han sjöng en kärlekssång till Carina Berg. Denna vecka spelade han någon taskig full ungdom. Visst, jag har sett bättre komiker-nummer, MEN han spelar rollen något fruktansvärt bra, mer än världsklass.

Undrar därför, hur fan tänker svenska folket? Prestationen han gör denna vecka går inte ens att jämföra med förra veckan. (Förra veckan var visserligen lite småkul, men rimma och sjunga kan många).

Vad tycker ni om Björns framträdanden i Melodifestivalen?
Diskutera!
Citera
2008-03-02, 22:09
  #2
Medlem
Shoopdawh00ps avatar
Jag tycker inte Björn Gustavsson är den humorgud han upphöjs till, det han gjorde med Wow och mållbrottstonåringar i parlamentet var riktigt roligt, men melodifestivalen har varit rätt lökig. Jag gillade mest hans mim-nummer med "What is love", eller vad låten heter, mest för att han mimade så jäkla bra.
Citera
2008-03-02, 22:16
  #3
Medlem
Han är en jäkla tönt och Robert Gustavsson wannabee........
Citera
2008-03-02, 22:59
  #4
Medlem
Nefuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77
Han är en jäkla tönt och Robert Gustavsson wannabee........

På grund av efternamnet då eller? Annars är det inga större likheter.
Citera
2008-03-02, 23:02
  #5
Medlem
debians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nefus
På grund av efternamnet då eller? Annars är det inga större likheter.

om han hade haft med sig sin iller göran hade det varit lite likt.
Citera
2008-03-02, 23:05
  #6
Medlem
Tycker inte han är vidare "speciell" som många vill förmedla om.
Citera
2008-03-02, 23:10
  #7
Avstängd
Sinsuckers avatar
jag tyckte de va skitroligt när han flög runt med vajern. annars inte så kul
Citera
2008-03-02, 23:21
  #8
Medlem
MsPa1nTs avatar
Tycker att han är så grymt overrated så det är äckligt. Folk går runt och förklarar om hur klockrent allt hans material är och hur han just nu är Sveriges bästa humor-figur. Fnyser åt sådant skitsnack. På grund av att han gjorde ett rätt så roligt inslag i parlamentet om WoW och White room så ska ungdomar runt om i sverige överprisa honom så äckligt mycket.

Och att han är 21år, och aldrig varit packad för att han går under "visdomen" att man kan ha kul utan alkohol och att han aldrig riktigt "känt för att droga ner sig" säger ju en och annan del i mitt tycke.
Citera
2008-03-03, 15:16
  #9
Medlem
EvilElviss avatar
Jag blir bara arg på mig själv när jag ser honom, för jag är så jävla mycket roligare.
Citera
2008-03-03, 15:17
  #10
Medlem
Julius Julgrans avatar
Till och med Özz Nujen är roligare än den där pajasen. Ärligt talat.
Citera
2008-03-03, 15:19
  #11
Medlem
irbors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julius Julgran
Till och med Özz Nujen är roligare än den där pajasen. Ärligt talat.

Lugna ner dig nu.
Citera
2008-03-03, 15:19
  #12
Medlem
Sälklubbarns avatar
Han är lite för ojämn för min smak. Oförutsägbar, visserligen, men ändå...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback