Well, the deed is done. Igår eftermiddag. Och det kommer aldrig att hända igen
2/10
Kort sammanfattning
- Märkte direkt att jag inte kunde nå vart och hur som helst med mina armar i en bekväm ställning för mig själv.
- Har aldrig tänkt på det förut, men jag är inte speciellt verbal i sängen utan brukar styra med handlingar istället för ord, vilket visade sig vara väldigt svårt med någon som väger dubbelt så mycket som en själv.
- Kroppsmassan var samlad på...fel område på kroppen. Vilket fick det att se mindre inbjudande ut
- Inget fel på lukt och smak, bara åtkomst.
- Hon var absolut inte bekväm med sig själv och det märkets i allt vi gjorde. Försökte på alla sätt att stärka hennes självkänsla utan resultat.
- Men, största minuset av allt, hon var definitivt, 100% inte oskuld, vilket jag märkte vid första inträdet . Konfronterade henne på den punkten efteråt(på ett vänligt sätt naturligtvis) och då kom det fram att det funnits en annan innan. Tänkte väl då att meh, det är som det är. Hon ljög nog för att hon inte var trygg i sig själv.
Nyfikenheten har i alla fall stillats och jag är en erfarenhet visare samt redo att återgå till mina vanliga typer av sängpartners. Tack för alla som visat intresse och delat med sig av sina erfarenheter och råd