2018-10-09, 21:38
Medlem
Abomination17s avatar
Well, the deed is done. Igår eftermiddag. Och det kommer aldrig att hända igen

2/10

Kort sammanfattning

- Märkte direkt att jag inte kunde nå vart och hur som helst med mina armar i en bekväm ställning för mig själv.

- Har aldrig tänkt på det förut, men jag är inte speciellt verbal i sängen utan brukar styra med handlingar istället för ord, vilket visade sig vara väldigt svårt med någon som väger dubbelt så mycket som en själv.

- Kroppsmassan var samlad på...fel område på kroppen. Vilket fick det att se mindre inbjudande ut

- Inget fel på lukt och smak, bara åtkomst.

- Hon var absolut inte bekväm med sig själv och det märkets i allt vi gjorde. Försökte på alla sätt att stärka hennes självkänsla utan resultat.

- Men, största minuset av allt, hon var definitivt, 100% inte oskuld, vilket jag märkte vid första inträdet . Konfronterade henne på den punkten efteråt(på ett vänligt sätt naturligtvis) och då kom det fram att det funnits en annan innan. Tänkte väl då att meh, det är som det är. Hon ljög nog för att hon inte var trygg i sig själv.

Nyfikenheten har i alla fall stillats och jag är en erfarenhet visare samt redo att återgå till mina vanliga typer av sängpartners. Tack för alla som visat intresse och delat med sig av sina erfarenheter och råd
Citera
2018-10-09, 21:51
Medlem
[quote=Abomination17|65440347]Aah, första inlägget. Perfekt tillfälle att visa vilken hög klass jag håller. Eller inte. Har erbjudits möjligheten att sex med en kraftigt överviktig tjej, vilken aldrig normalt skulle få mitt intresse, men nu under en "torrperiod" börjar nyfikenheten få överhanden. Har noll intresse utav tjejen i fråga och hon attraherar mig inte för fem öre, men är som sagt nyfiken.

Enkel fråga

Till killar: Ni som är normalbyggda, smala eller vältrande och har haft sex med en överviktig eller kraftigt överviktig tjej, hur upplevde ni det?

Jävligt trevligt måste jag säga, jag är normalbyggd. Men man ska veta att mycket hänger på personligheten, tjock, smal, fin eller ful.
Citera
2018-10-09, 23:01
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Då fattar jag hur du menar.

Jag trodde du menade att du lutade dig bakåt och stödde dig på händerna i höjd med mannens bröstkorg alternativt satt ner upprätt, för det kan göra ganska ont i ljumskarna om man har otur.

Annars är ju bakifrån en bra ställning när man knullar fetton. Fast du kanske får ont i ljumskarna då med?
Citera
2018-10-09, 23:08
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Annars är ju bakifrån en bra ställning när man knullar fetton. Fast du kanske får ont i ljumskarna då med?

"Knullar fetton" fy bubblan vad det låter ocharmigt. Men i sak har du rätt, det är en mycket trevlig ställning så gott som med alla, men generellt sett ju fetare rumpa desto trevligare.

För benig rumpa=ont i ljumskarna när jag ska till att ta i.
Citera
2018-10-09, 23:15
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
"Knullar fetton" fy bubblan vad det låter ocharmigt. Men i sak har du rätt, det är en mycket trevlig ställning så gott som med alla, men generellt sett ju fetare rumpa desto trevligare.

För benig rumpa=ont i ljumskarna när jag ska till att ta i.
Ok, om du knullade mig så skulle du inte behöva oroa dig för benig rumpa iaf
En annan bra ställning är att köra sax, tycker jag - min favoritställning. Ett av tjejens ben mellan ett av hans. Sen ligger man en bit ifrån varann med överkropparna så det blir inte svettigt. Och så kan man se varandra i ögonen och hålla händer, riktigt fint
Citera
2018-10-09, 23:18
Medlem
Jag har inte stor erfarenhet på området men jag har upplevt att tjocka tjejer eller kvinnor är ganska orörliga i sängen och det blir inte kul.

Så där blir det kraftiga minuspoäng. Dock kan vissa tjocka tjejer vara väldigt förstående och omtänksamma på alla sätt. Moderliga typer som man nästan drunknar i. Fungerar som en gungande vattensäng. I vissa fall ger det pluspoäng.

Men jag är ingen expert på detta.
Citera
2018-11-03, 13:39
Medlem
Vad har ni knullat för sorgliga tjockisar? Enligt min erfarenhet är tjockisar bäst att knulla. De knullar som att det gäller liv eller död, och suger kuk som att det är deras enda glädje i livet. 10/10.
Citera
2018-11-03, 23:01
Medlem
Har en mörkhyad kompis som älskar tjocka kvinnor. Dock så brukar de vara vrak inombords, dock så säger han att de alltid är överdrivet sexuella.
Citera
2018-11-04, 01:53
Medlem
Gosifs avatar
Har elefanten en elegant kropp, stor röv, inte jättestor nu och en 4:a till ansikte så är det helt okej!
Citera
2018-11-15, 17:06
Medlem
Fetton brukar ha rätt så goa läppar runt ollat. Fast själva knullandet är kass, stinker å du får svårt att hålla ståndet.

En tid när jag var singel hade jag ett avsugningsförhållande med en fet brud.
Rekomenderas starkt att testa för de som inte gjort det.
.. Nån mer som haft ett sånt? 😁
Citera
2018-11-17, 16:50
Medlem
Sirianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abomination17
Well, the deed is done. Igår eftermiddag. Och det kommer aldrig att hända igen

2/10

Kort sammanfattning

- Märkte direkt att jag inte kunde nå vart och hur som helst med mina armar i en bekväm ställning för mig själv.

- Har aldrig tänkt på det förut, men jag är inte speciellt verbal i sängen utan brukar styra med handlingar istället för ord, vilket visade sig vara väldigt svårt med någon som väger dubbelt så mycket som en själv.

- Kroppsmassan var samlad på...fel område på kroppen. Vilket fick det att se mindre inbjudande ut

- Inget fel på lukt och smak, bara åtkomst.

- Hon var absolut inte bekväm med sig själv och det märkets i allt vi gjorde. Försökte på alla sätt att stärka hennes självkänsla utan resultat.

- Men, största minuset av allt, hon var definitivt, 100% inte oskuld, vilket jag märkte vid första inträdet . Konfronterade henne på den punkten efteråt(på ett vänligt sätt naturligtvis) och då kom det fram att det funnits en annan innan. Tänkte väl då att meh, det är som det är. Hon ljög nog för att hon inte var trygg i sig själv.

Nyfikenheten har i alla fall stillats och jag är en erfarenhet visare samt redo att återgå till mina vanliga typer av sängpartners. Tack för alla som visat intresse och delat med sig av sina erfarenheter och råd

Ja ja, nu har du ju iallafall provat och kan tänka att du är en erfarenhet rikare
Citera
2018-11-17, 19:58
Medlem
Stonedboys avatar
Jo jag hade med en som kanske vägde 120 kg. Var väl inga större problem, gick och köra missionären. Tror pitten åkte ut en gång men det var nog mer för att jag var så ivrig på sätta på henne. Var ett bra ligg 7/10 betyg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in