Flashback bygger pepparkakshus!
2018-10-07, 02:09
Bannlyst
Tja.. som läkare bekymrar jag mest om er hälsa som groteskt överviktiga?

Jag skulle aldrig ens nå vaginan med den fettmassan många av er uppvisar.

Det låter väldigt hemskt när jag skriver det va tjejer? Men jag har en jordgrund under mitt hus där ni får chilla och träna tills ni kommer i ert livs form. Ska vi ta i hand om det?
Citera
2018-10-07, 02:10
Medlem
svettas som en gris
Citera
2018-10-07, 02:13
Bannlyst
Jag har en fråga:

Som överviktig där ni båda väger över 150 kilo, vilka ställninar, vilka rekommenderar du för ett gift par som oss?

Citat:
Ursprungligen postat av Appl3cake
Själv är jag en kvinna storlek större, och har erfarenhet att både män och kvinnor som varit både mindre och större. Jag ser inte någon större skillnad i kvalitén på sexet faktiskt!

Givetvis är det härligt med någon vältränad med bra stamina, och generellt får man oftast det med mer normalbyggda personer. Så är dock inte alltid fallet, utan jag har varit med större män som haft bättre uthållighet än många andra :-)

Det KAN vara lite svårt med missionären om båda är överviktiga, men om inte denna tjejen har extrem övervikt tror jag inte du behöver oroa dig.

Det jag dock skulle nämna är; om denna bruden är oskuld kanske du inte kan vänta dig en dunderupplevelse. Har själv tagit några oskulder och med min egen erfarenhet inräknad så är väl inte första gången mycket annat än awkward (at best) ;-)

Skriv gärna om du har frågor förresten, och håll oss uppdaterade!
Citera
2018-10-07, 02:14
Medlem
Abomination17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommarglad

Det låter väldigt hemskt när jag skriver det va tjejer? Men jag har en jordgrund under mitt hus där ni får chilla och träna tills ni kommer i ert livs form. Ska vi ta i hand om det?

Lösning: Skriv ut lite amfetamin till dem, ordna ett rullband/motionsband och häng upp en kanelbulle framför dem så de får jaga den utan att nå den Skämt åsido, det är inget fel med att vara överviktig och det är ett val man gör medvetet eller om det beror på en sjukdom. Men som du säger, det är inte hälsosamt att bära på för många kilo. Det tror jag dock de flesta som svarat i denna tråd är medvetna om. Hoppas du behandlar dina patienter med mer empati IRL
Citera
2018-10-07, 09:25
Medlem
Citat:

Är du säker på att du bekymrar dig? Det låter mer som fat-shameing måste jag säga.

Erbjuder du alla dina feta patienter att få besöka källaren? Eller var din kommentar bara för att låta lite tuff på FB?

Citat:
Jag har en fråga:

Som överviktig där ni båda väger över 150 kilo, vilka ställninar, vilka rekommenderar du för ett gift par som oss?

Jag skulle rekommendera Doggy, det är den ställningen som funkar bäst oavsett storlek tycker jag. Med undantag för när det är två väldigt smala personer inblandade, då kan det lätt utvecklas blåmärken om man inte är försiktig hehe!
Citera
2018-10-07, 13:29
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Själv är jag en kvinna storlek större, och har erfarenhet att både män och kvinnor som varit både mindre och större. Jag ser inte någon större skillnad i kvalitén på sexet faktiskt!

Givetvis är det härligt med någon vältränad med bra stamina, och generellt får man oftast det med mer normalbyggda personer. Så är dock inte alltid fallet, utan jag har varit med större män som haft bättre uthållighet än många andra :-)

Det KAN vara lite svårt med missionären om båda är överviktiga, men om inte denna tjejen har extrem övervikt tror jag inte du behöver oroa dig.

Det jag dock skulle nämna är; om denna bruden är oskuld kanske du inte kan vänta dig en dunderupplevelse. Har själv tagit några oskulder och med min egen erfarenhet inräknad så är väl inte första gången mycket annat än awkward (at best) ;-)

Skriv gärna om du har frågor förresten, och håll oss uppdaterade!

ligga? har alltid velat ha sex med en tjockis
Citera
2018-10-07, 16:18
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag knullade ett av mitt ex väninnor en gång å hon var inte smal. fettet dallrade då jag körde men då körde jag henne ganska hårt och bestämt också. Vi gjorde det kanske 4 gånger under en månad. Jag å tjejen hade gjort slut då men hon blev sur för att jag provkörde hennes väninna. Nån silikonfylld överopererad Barbie var hon långt ifrån kan jag säga.
Citera
2018-10-07, 16:32
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abomination17
Tack för ett bra och informativt svar, och det är alltid kul att få ännu ett svar från en kvinna, då de flesta svar kommit från män Angående oskuldsfrågan, eftersom det är en fetisch för mig att "ta" oskulder så brukar kvalitén på sexet inte vara det viktigaste, bara vetskapen om att jag har sex med en oskuld gör det bra. Men som du säger, det är sällan det går lysande första gången. Jag tänkte höra mig för om hon fortfarande är intresserad nästa vecka, och då blir det en uppdate Stay tuned!
Kan du inte köpa ett gymkort åt henne i alla fall, det är väl en bättre investering kanske?
Citera
2018-10-07, 20:55
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Jag knullade ett av mitt ex väninnor en gång å hon var inte smal. fettet dallrade då jag körde men då körde jag henne ganska hårt och bestämt också. Vi gjorde det kanske 4 gånger under en månad. Jag å tjejen hade gjort slut då men hon blev sur för att jag provkörde hennes väninna. Nån silikonfylld överopererad Barbie var hon långt ifrån kan jag säga.

OK! Frågan som TS säkert vill ha svar på för att ha underlag till sin bedömning är: Var det skönt/värt det?

Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Kan du inte köpa ett gymkort åt henne i alla fall, det är väl en bättre investering kanske?

Han ska knulla, inte investera. Eller vad riktigt menar du?
Citera
2018-10-07, 23:26
Moderator
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Nu tänker jag vara dryg och dum genom att låta dryg och dum för att jag inte riktigt förstår hur du menar

Hur jävla lång kuk har din/dina sexpartners när du kan sväva ovanför hans ljumskparti?

Mitt problem med reverse cowgirl är inte tyngden i sig, det är kvinnans eventuellt beniga arsle som okontrollerat gnider/slår/dunkar mot ljumskarna, jag vet inte om det är ett problem för andra, men på mig gör det ont.
Alltså, jag har ju inte varit killen i det hela så det är svårt att säga. Men jag brukar luta mig väldigt mycket framåt och använda benen mycket. Men det är möjligt att man slår i ljumskarna ändå.
Citera
2018-10-08, 04:05
Bannlyst
Citat:
Är du säker på att du bekymrar dig? Det låter mer som fat-shameing måste jag säga.

Erbjuder du alla dina feta patienter att få besöka källaren? Eller var din kommentar bara för att låta lite tuff på FB?

Jag skulle rekommendera Doggy, det är den ställningen som funkar bäst oavsett storlek tycker jag. Med undantag för när det är två väldigt smala personer inblandade, då kan det lätt utvecklas blåmärken om man inte är försiktig hehe!

- - -

Ärligt talar försökte jag vara tuff på FB. Jag skulle ljuga om jag sa nåt annat!
Citera
2018-10-08, 06:28
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Alltså, jag har ju inte varit killen i det hela så det är svårt att säga. Men jag brukar luta mig väldigt mycket framåt och använda benen mycket. Men det är möjligt att man slår i ljumskarna ändå.

Då fattar jag hur du menar.

Jag trodde du menade att du lutade dig bakåt och stödde dig på händerna i höjd med mannens bröstkorg alternativt satt ner upprätt, för det kan göra ganska ont i ljumskarna om man har otur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in