Citat:
Ursprungligen postat av seaofgreen
Kan hålla med om att droger o barn ej är förenligt med varran men jag skulle knappast testa tex crack eller syra om jag hade han me mig... det skulle jag inte i vilket fall som helst...som sagt så hade jag kunskaper om spice + 2 testpiloter!! Och av pirats läsning att dömma så verkar hans ryggsäck vara lite väl liten...sen att du har barn har jag extremt svårt att tro...besservisser. En sak till, i detta land så anses man vara en dålig förälder om man håller på med droger oavsett om man har barnen hos sig eller inte...så vi sitter i samma båt typ

Att min ryggsäck skulle vara liten är helt fel jag har nog tyvärr större ryggsäck än många här, den är tyvärr uppfylld av både droger och annan tyngre kriminell verksammhet.
Jag har använt dom flest droger bortsett från heroin, jag har rökt CB konstant i 6år och använt mig av amfetamin dagligen under 2år innan jag la ner allting för att endast använada droger välldigt sällan, och det var för ca 2 år sedan.
Varför är det extremt svårt att tro att jag har barn, det e ju inte jag som beter mig som en idiot när jag har min dotter eller hur.
Självklart så är jag inte bara en dålig förälder, utan en dålig människa i ren allmänhet enligt samhället även om jag inte missbrukar i dagsläget utan tar droger välldigt sällan och aldrig när jag har min dotter.