• 1
  • 2
2008-03-01, 21:44
Medlem
seaofgreens avatar
MIN LILLA STORY OM SPICE
Kom hem till grabbens mormor en dag och hon e väldigt intressarad av att prata om droger speciellt om cb.Hon frågar hur man mår och hur man blir och allt det där...ja ni vet?! jallafall så började hon prata om Spice och frågade om jag har provat -nej sa jag och frågade va det var för något hon ba ja det är precis som brajja men att det e lagligt och att hon hade läst om det här på flashback. Sagt och gjort när jag kommer hem så kollar jag flash och efter viss omtanke och skepsis så beställer jag en påse
Kod:
spice gold 
med postförskott hmm ska det va med eller på där tro jaja skitsamma...efter en vecka vankandes av och an så ramlade det tillslut ner en vit lapp i låddan ÄNTLIGEN tänkte jag och sa till mig att nu ska jag äntligen få testa va det är för skit..jaja nog om det! Jag trippade ner och hämtade ut detta halvstora, vita och mjuka kuvert och genast när jag kom ut så öppnade jag det och tog fram denna gröna lilla påse och för säkerhets skull så öppnades även den för ett litet luktprov. Mhm tänkte jag... här luktar det vanilj -hur fan kan det lukta vanilj tänkte jag medans jag gick mot brorsans kåk? Om vi nu hoppar till själva jungfrupuffen med spice Gold så lät jag min bror och en annan snubbe röka först för jag ville kolla hur dom blev + att jag hade grabben med mig så jag funderade om jag skulle vänta tills kvällen eller inte..oki ´brorsan tog en 0.3a spice och meckade sen rökte dom och efter 10 min såg det ut som brorsan petat i sig en macka med varor wow tänkte jag så jag drog väl på en liten jag me men bara en liten för jag hade som sagt grabben med mig och ville inte bli för snurrig jallafall första halvtimmen så vart det precis som ett rent sativarus och inte alls lika sänkt som brorsan blev och kl var runt 14:00 fö..och efter en timme så gick jag hem och det vart smygvägar kan jag tillägga för snacka om jag fick halv ångest för att jag inte väntade tills kvällen...där gick man med barnvagnen framför sig och hoppades på att man inte skulle stöta på någon man kände men jag kan lova att under den promenaden så var det den längsta diskution jag haft med en 2åring någongång så det var jivande. Väl hemma så vart det ett par timmars lek och stoj sen efter att jag lagt grabben 19:30 så fick jag städnoja och notera att jag ej har rökt något mer!! och är f ö, en van cbrökare..22:30 klar med städandet och sätter mig äntligen ner och mår bra sen röker jag en till och somnar.
Efter detta så beställer jag en påse till som jag får i brevlådan och denna påse räcker för mig i nästan en vecka. Jag blev väldigt förvånad över effekten och tycker det är ett kanonsubtitut för cb nackdelarna är att man röker insig på det rätt fort och blir immun, sen att man blir så jävla trött dagen efter.

[b]Sorry men är fett bäng vet inte varför jag skrev en liknande text men nu när det är gjort så tänker jag posta skiten

peace!
Citera
2008-03-01, 21:47
Medlem
Pirats avatar
http://www.flashback.org/showthread.php?t=384396
Citera
2008-03-01, 21:48
Medlem
Genious Brothers avatar
Ska man gnälla eller ignorera? Det är frågan det.
Citera
2008-03-01, 21:59
Medlem
Pirats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genious Brother
Blir bara så trött på alla nya spice tråder.
Citera
2008-03-01, 22:05
Medlem
SinCitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genious Brother

Jag kan gnälla lite. Är på sånt humör idag!

Det finns redan en massa trådar om Spice och dess verkningar. Bland annat finns det en som heter nåt i stil med "Spice - Ett alternativ till Cannabis som funkar! " och förutom den ett par till ganska omfattande bland annat en om för och nackdelar med Spice, sen idag har det dykt upp flera trådar om någon brud som torskat och klassats som tung missbrukare av media, utan att ens vara känd av polisen innan, efter ett enormt beslag Spice som bestod av några smulor i botten av en 3 gramspåse...

Testa sökfunktionen TS så finner du fler trådar än du kan välja mellan gissar jag nästan...
Citera
2008-03-01, 22:12
Medlem
seaofgreens avatar
Herregud säger jag bara! Har jag ställt frågor om spice eller har jag bett om folks åsikter beträffande spice??? svar nej jag drog bara min lilla historia om spice sen står det faktist att jag läste om spice här på flash innan jag handlade det.... Aldrig någon som har varit bäng eller kan ren svenska?
Citera
2008-03-01, 22:16
Medlem
Pirats avatar
För övrigt tycker jag att du (TS) är dum i huvet som springer runt påverkad på grejjer som du inte vet hur dom fungerar just på dig med en 2 åring med dig.
Senast redigerad av Pirat 2008-03-01 kl. 22:21.
Citera
2008-03-01, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pirat
Blir bara så trött på alla nya spice tråder.

Men ge fan i att läsa dom då piratjävel ;P
Citera
2008-03-01, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SinCity
Jag kan gnälla lite. Är på sånt humör idag!

Det finns redan en massa trådar om Spice och dess verkningar. Bland annat finns det en som heter nåt i stil med "Spice - Ett alternativ till Cannabis som funkar! " och förutom den ett par till ganska omfattande bland annat en om för och nackdelar med Spice, sen idag har det dykt upp flera trådar om någon brud som torskat och klassats som tung missbrukare av media, utan att ens vara känd av polisen innan, efter ett enormt beslag Spice som bestod av några smulor i botten av en 3 gramspåse...

Testa sökfunktionen TS så finner du fler trådar än du kan välja mellan gissar jag nästan...

Fy fan vad bitter du är! Är det någon som tvingat dig till att läsa dessa trådar lr? Jag har startat EN tråd eftersom alla undrade så jävla mycket om den där förbannade artikeln. Ge fan i att klaga på alla nu hörru, låt folk prata om det dom vill och sen kan du intressera dig på din lilla inprintade ruta
Citera
2008-03-01, 23:21
Medlem
Pirats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpiceGirl
Men ge fan i att läsa dom då piratjävel ;P
Nu börjar du ju nästan bete dig som mig
Citera
2008-03-01, 23:24
Medlem
whoareyous avatar
uhm det där var ju typ en tripprapport som ju knappast hör hemma här.
Citera
2008-03-01, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pirat
Nu börjar du ju nästan bete dig som mig

Haha jaa jag vet ! Men alla är ju såna jävla bittertorskar på detta stället så jag funderar på att lägga ner detta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in