2008-03-01, 19:25
Fr ett tag sen gjorde jag en trd om min dator som vgrade starta. Jag lmande in den och det visade sig vara ntagrigatet som var trasigt, s jag fick det bytt och datorn fungerade igen. nr jag startade datorn upptckte jag hur mycket skit jag hade, s jag tnkte att en formatering inte skulle sitta fel. Jag drar igng formatering och fr d massa errors under formateringen. "Error Extracting File: (kommer inte ihg)". Fick detta felmedelande ett antal gnger gllande olika filer. Helvette tnkte jag, men datorn startade nd.. skulle instalera MSN d mste jag skaffa SP2 (En kort historia blir lng, Sorry.)S nr jag r i sp2 instalern fr jag nt felmedelande om att massa filer saknas.. nehepp tnkte jag.. jag testar att formatera igen och hoppas p bttre. Samma skit igen. Fan nu fr det rcka tnkte jag. (Jvla massa tnkande) s jag drog ner en Killdisc skiva som rensade allt. sen lnade jag en XP proffesional cd av en polare.. allt flt p.. OCH NU TILL DET JAG STARTADE TRDEN OM! (ntligen)
. Nu r allt jtte konstigt. frn brjan funkade inget eftersom allt jag hade var en ren xp. ladda hem ngon driver skiva till hp datorer och jag fick igng internet. men det r massa Drivisar som saknas/r konstiga. jag kom p att eftersom min bror har en precis likadan dator borde det g att bara kopiera alla drivisar frn hans dator till min dator och s e biffen kirrad.
S om ngon vet var drivrutismappen ligger s skulle det kunna vara till hjlp eller om ngon vet ngot drivrutins paket till en HP PAVILLION dator.. vad som helst som fr datorn att fungera..
massa saker r skumma. Frrut hade jag 3 st ntverkskort nu har jag bara 2.. sdana grejer som r konstiga.. skrmen r jtte konstig, ungefr som det e jtte stor padding p den och har man fr hgupplsning s "scrollar" man p sidorna fr att utka bilden licksom..

S om ngon vet var drivrutismappen ligger s skulle det kunna vara till hjlp eller om ngon vet ngot drivrutins paket till en HP PAVILLION dator.. vad som helst som fr datorn att fungera..
massa saker r skumma. Frrut hade jag 3 st ntverkskort nu har jag bara 2.. sdana grejer som r konstiga.. skrmen r jtte konstig, ungefr som det e jtte stor padding p den och har man fr hgupplsning s "scrollar" man p sidorna fr att utka bilden licksom..