• 1
  • 2
2008-03-01, 18:04
Medlem
tjena gubbar!!
lite frågor angående kost o roids.
detta e min kost från förra året, tappade ca 15 kilo under nästan 17 veckor o d gick väldigt smärtfritt, men kan man köra på samma kost i samband m att man tar anavar o O-T 30 mg ed av bägge under ca 6 veckor?
Kost:
06.00 8-10 äggvitor kokta plus 30 gram protein whey
07.30 500 gram kesella 4% eller 250g lätt kesella
09.30 30 gram whey protein.
11.30 lunch. 200 g protein (kött, fisk, fågel) 100 g brocolli/diverse grönsaker
14.00 30 gram whey
17.00 träning
efter träning 40 gram whey
18.30-19 middag 200 gram protein o 100 g kolhydrater.
21.30 lätt kesella halv burk.

funkar detta? tränar mellan 5-8 pass, varje pass tar max 1 timma.
4 ggr per vecka styrka (gym) o 2-4 pass kondis (löpband/cykel/simmning, på morgon innan frukost)
plus ett pass yoga eller stretch.

kosttillsoktt.
whey från gymgrossisten 80 o 100
krill olja 1120 mg ed
Magnesium 500 mg ed
zink 60 mg ed
2 st only one tabl från gymgrossisten.

E detta bra? har aldrig gått på denna diet m roids o undrar (hur tror ni kroppen reagerar på detta, o e kolhydraterna för tok lite ?)
Var tionde dag en ätar dag då kroppen ladas m kolhydrater o lite fetare mat.

synpunkter, kommentarer..
ha d gott
2008-03-01, 18:16
Medlem
johanizanoobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superbiffen
tjena gubbar!!
lite frågor angående kost o roids.
detta e min kost från förra året, tappade ca 15 kilo under nästan 17 veckor o d gick väldigt smärtfritt, men kan man köra på samma kost i samband m att man tar anavar o O-T 30 mg ed av bägge under ca 6 veckor?
Kost:
06.00 8-10 äggvitor kokta plus 30 gram protein whey
07.30 500 gram kesella 4% eller 250g lätt kesella
09.30 30 gram whey protein.
11.30 lunch. 200 g protein (kött, fisk, fågel) 100 g brocolli/diverse grönsaker
14.00 30 gram whey
17.00 träning
efter träning 40 gram whey
18.30-19 middag 200 gram protein o 100 g kolhydrater.
21.30 lätt kesella halv burk.

funkar detta? tränar mellan 5-8 pass, varje pass tar max 1 timma.
4 ggr per vecka styrka (gym) o 2-4 pass kondis (löpband/cykel/simmning, på morgon innan frukost)
plus ett pass yoga eller stretch.

kosttillsoktt.
whey från gymgrossisten 80 o 100
krill olja 1120 mg ed
Magnesium 500 mg ed
zink 60 mg ed
2 st only one tabl från gymgrossisten.

E detta bra? har aldrig gått på denna diet m roids o undrar (hur tror ni kroppen reagerar på detta, o e kolhydraterna för tok lite ?)
Var tionde dag en ätar dag då kroppen ladas m kolhydrater o lite fetare mat.

synpunkter, kommentarer..
ha d gott

tycker det är rent för mkt pulver.
2008-03-01, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johanizanoob
tycker det är rent för mkt pulver.

Spelar ingen roll, näring som näring.

Resten är bara bullshit,
2008-03-01, 18:39
Medlem
Äter du verkligen 200g protein till lunch?
Motsvarar ju ca 800g kycklingfilè eller 1kg lax.. Förmodar att du menar 200g fågel, fisk eller kött?!

Annars ser det ok ut, så länge du inte ligger på för stort underskott. (orkade inte räkna hur många kcal det blev)

Ja, det är lite väl lite kolhydrater.

Förlorade du mycket muskler under förra dieten eller varför vill du köra aas? Ska du inte under 10% bf så är inte risken för muskelförlust speciellt stor, så länge du har koll på kost osv.
2008-03-01, 19:47
Medlem
johanizanoobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZMA
Spelar ingen roll, näring som näring.

Resten är bara bullshit,

svårare att hålla en diet på bara pulver. mättar inget speciellt.
2008-03-01, 20:34
Medlem
jaannees avatar
Ser ganska bra ut överlag. Jag skulle dock vilja ändra på kolhydratsintaget. Ser nästan ut som en GI-diet förutom dina 100g kolhydrater till middag.

Om inte kroppen får i sig tillräckligt me kolhydrater kommer du få problem att få "pump" på gymmet. Din egna testoprod kommer stänga ner sig ännu mer och du kommer bli ständigt trött.

Kanske ska lägga på en 100g kolhydrater till lunch och minska lite på proteinet?
2008-03-02, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natural
Äter du verkligen 200g protein till lunch?
Motsvarar ju ca 800g kycklingfilè eller 1kg lax.. Förmodar att du menar 200g fågel, fisk eller kött?!

Annars ser det ok ut, så länge du inte ligger på för stort underskott. (orkade inte räkna hur många kcal det blev)

Ja, det är lite väl lite kolhydrater.

Förlorade du mycket muskler under förra dieten eller varför vill du köra aas? Ska du inte under 10% bf så är inte risken för muskelförlust speciellt stor, så länge du har koll på kost osv.

förlåt.. precis d jag menade, 200 g fisk, fågel eller kött vad d jag menade,
o nej tappade inte mycket muskelmassa, vill ta lite roids för att jag kört rent under 7 års konstant träning o vill boosta till det och se hur kroppen reagerar. Känner mig mogen/sugen för att ta o testa.
2008-03-02, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaannee
Ser ganska bra ut överlag. Jag skulle dock vilja ändra på kolhydratsintaget. Ser nästan ut som en GI-diet förutom dina 100g kolhydrater till middag.

Om inte kroppen får i sig tillräckligt me kolhydrater kommer du få problem att få "pump" på gymmet. Din egna testoprod kommer stänga ner sig ännu mer och du kommer bli ständigt trött.

Kanske ska lägga på en 100g kolhydrater till lunch och minska lite på proteinet?

ok men inte lägga in carbs i frukosten, bara lunch o bibehålla den efter träningen..
Jag tackar alla er som har tagit er tiden.. var längesen jag var så jävla sugen på att gå ner till gymmet o bara dra på tung musik o köra skiten ur musklerna.. fy fan va gott...
2008-03-02, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superbiffen
förlåt.. precis d jag menade, 200 g fisk, fågel eller kött vad d jag menade,
o nej tappade inte mycket muskelmassa, vill ta lite roids för att jag kört rent under 7 års konstant träning o vill boosta till det och se hur kroppen reagerar. Känner mig mogen/sugen för att ta o testa.
Ok, men då tycker jag du ska ska deffa utan prepp, sen när det är dags för bulken så kan du börja trycka.
Ska du ändå köra med steroider så är det väl bäst att få ut så mycket som möjligt av dom..
2008-03-02, 07:40
Medlem
fentssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaannee

ska du trycka as så ska du nog allt trycka i dig lite mer kolhydrater!

Du kan träna rätt och äta fel och inte få några muskler!

Du kan träna fel och äta rätt och få muskler!
2008-03-02, 09:35
Medlem
Bluffos avatar
Släng in en avakado på morgonen med. Dra du ner så mycke på kolisarna får du öka i fett.. Sen en till två äggulor får du äta.. Det behövs. Sen köp en starkare olja, finns i hälsokostbuktiken linfrö olja den svarta burken som står i kylen.
kl 07.30 hade jag tagit 1dl fiberhavregrynsgröt med

Den enda gång du behöver ta pulver kan vara efter träningen O som sagt byt ut pulvret till vitt kött eller fisk "lax e bra" istället.. Drick mycket mycket vatten om du ska ligga på så högt protein intag med pulver så att tarmarna inte klibbar ihop sig..
2008-03-02, 10:04
Medlem
fentssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluffo
Släng in en avakado på morgonen med. Dra du ner så mycke på kolisarna får du öka i fett.. Sen en till två äggulor får du äta.. Det behövs. Sen köp en starkare olja, finns i hälsokostbuktiken linfrö olja den svarta burken som står i kylen.
kl 07.30 hade jag tagit 1dl fiberhavregrynsgröt med

Den enda gång du behöver ta pulver kan vara efter träningen O som sagt byt ut pulvret till vitt kött eller fisk "lax e bra" istället.. Drick mycket mycket vatten om du ska ligga på så högt protein intag med pulver så att tarmarna inte klibbar ihop sig..

Om jag minns rätt så klarar bara kroppen att ta upp 20gram protenin var tredje timme om man är ren. Hur mycket ändras detta med as i kroppen?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in