2008-03-03, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vTrill
Jag kan avslöja att Ruskigbuss är en av de personer som är supermoderatorer, har även hört vissa rykten om att Fet-Evert skulle vara en av dessa men det är ingenting jag kan bekräfta.

Att Ruskigbuss skulle vara en utav dessa (om de nu existerar) tog jag faktiskt för givet, men som Wittgenstein skrev så är ju Fet-Evert inte ens moderator?
2008-03-03, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wittgenstein

Jag tror att vi kan utesluta Fet-Evert eftersom han inte är moderator överhuvudtaget.
Han gör en del skitjobb i I&I, anlednigen till att det inte står att han är Moderator är för att realisterna skulle bli jävligt sura när de märkte att deras inlägg blev redigerade om det visste att det var Evert som redigerade inläggen.

Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX

Jo, det är det senaste. Nu har vi även medlemmar som Fet-Evert som inte är moderatorer, men ändå supermoderatorer i lönndom.

--

Som svar på frågan så kan moderatorer bara utföra modereringsåtgärder i de forum de är tillsatta. I alla andra forum är man som vilken annan medlem som helst. Ser man ett regelbrott i något annat forum så skickar vi RP precis som alla andra, vilket moderatorer faktiskt är väldigt bra på, iallafall i "mina" forum.
Jag tror nog att mina källor är mer tillförlitligare än dina...
Senast redigerad av vTrill 2008-03-03 kl. 18:31.
2008-03-03, 18:34
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Han gör en del skitjobb i I&I, anlednigen till att det inte står att han är Moderator är för att realisterna skulle bli jävligt sura när de märkte att deras inlägg blev redigerade om det visste att det var Evert som redigerade inläggen.

Jo, jag ber om ursäkt för min naivitet. Nu när du säger det känns det ju helt uppenbart...
2008-03-03, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
Jo, jag ber om ursäkt för min naivitet. Nu när du säger det känns det ju helt uppenbart...
Ja. Sluta vara så jävla negativ asså...
Senast redigerad av vTrill 2008-03-03 kl. 18:37. Anledning: --
2008-03-03, 18:37
Medlem
tjaboooos avatar
Citat:
Vad kan det tänkas va för källa ?
2008-03-03, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjaboooo
Vad kan det tänkas va för källa ?
Jag avslöjar aldrig mina källor!
2008-03-03, 18:39
Medlem
LadyTieras avatar
Frågan är besvarad vtrill kan fortsätta sin diskussion i konspirationsforumet.

tråd låst.

moderator
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in