Citat:
Ursprungligen postat av Wittgenstein
Jag tror att vi kan utesluta Fet-Evert eftersom han inte är moderator överhuvudtaget.
Han gör en del skitjobb i I&I, anlednigen till att det inte står att han är Moderator är för att realisterna skulle bli jävligt sura när de märkte att deras inlägg blev redigerade om det visste att det var Evert som redigerade inläggen.
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
Jo, det är det senaste. Nu har vi även medlemmar som Fet-Evert som inte är moderatorer, men ändå supermoderatorer i lönndom.
--
Som svar på frågan så kan moderatorer bara utföra modereringsåtgärder i de forum de är tillsatta. I alla andra forum är man som vilken annan medlem som helst. Ser man ett regelbrott i något annat forum så skickar vi RP precis som alla andra, vilket moderatorer faktiskt är väldigt bra på, iallafall i "mina" forum.
Jag tror nog att mina källor är mer tillförlitligare än dina...