Citat:
Ursprungligen postat av Carpe Diem
Nej!
Vi får skicka en RP om vi ser något regelbrott, som alla andra användare, i de fora där vi inte modererar.
Ah. Skulle man inte kunna tänka sig att en forumsdel som inte har haft någon moderator online på t.ex. 24-48 timmar öppnas så att även andra moderatorer kan moderera den?
Ofta gör det ju ingenting om det blir lite stökigt, men när det kommer riktiga idioter in och börjar sabba ( XIlluminatiX:s tråd i drogakuten t.ex. "Hjälp MIN KATT HAR TATT ÖVERDOS!") så önskar man att andra moderatorer kunde kliva in när de ordinarie inte är tillgängliga.