2008-03-01, 15:57
Medlem
Flytande_argots avatar
http://wwwc.aftonbladet.se/vss/teleg..._852__,00.html

Citat:
Hela kedjan, från importör till gatulangare, hamnade i nätet då polisen i Köpenhamn, Nästved, Hundige och Frederikssund på Själland natten till lördagen sprängde en liga med unga knarkhandlare, rapporterar TT.

Totalt greps 17 personer i åldern 20–22 år. Sammanlagt ska gruppen enligt polisen ha importerat och sålt minst två kilo amfetamin, två hekto kokain, hasch och en blandprodukt som i Danmark populärt kallas ”juleknas”.

Någon som vet vad detta är för blandprodukt?
Citera
2008-03-01, 19:28
Medlem
hälsingekusts avatar
Precis, hejdlöst nyfiken på det där juleknaset!

Å allt hade de där killarna knas!
Citera
2008-03-01, 19:58
Medlem
Melongrasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hälsingekust
Precis, hejdlöst nyfiken på det där juleknaset!

Å allt hade de där killarna knas!

"en blandprodukt som i Danmark populärt kallas "juleknas". Den består av ecstasy och bedövningsmedlet ketamin som veterinärer använder på hästar."

saxat från en liknande tråd om samma artikel ^^
Citera
2008-03-01, 20:14
Medlem
SinCitys avatar
Ecstasy + Ketamin = Antagligen ganska udda resa...Enbart att hamna i the K-hole brukar ju räcka mer än tillräckligt och att sedan samtidigt vara E:ad med den eufori det medför, ja, jag har svårt att ens föreställa mig resultatet. Dock antar jag att det är jävligt schysst eller så väldigt labilt och kan sluta lite var som helst. Full med E, kramandes random brud, hamnar i the K-hole, kan inte släppa taget, bruden får ha ett dreglande pilskt monster hängande runt sig i nån timme minst...

Vad är era gissningar på effekten? Eller ännu bättre är det nån som provat detta "juleknas" som kan redogöra? "Juleknas" ett ord som bara kan uppstå i Danmark förövrigt då de inte ens klarar av att uttala sitt eget språk själva ens, i Norge hade det väl hetat nåt med "Julavanvett"...och på Finska typ "Hullujoulu"!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in