2002-02-22, 18:51
äldre konto (old)
Ej medlem
Undrar om nån har erfarenhet av ämnet efedrin.
hur verkar den? funkade den bra?
hur mkt brukar den kosta?
hur får man tag på den?
har hört mig för på mitt gym men alla bara knaprar deca...
Citera
2002-02-24, 01:11
Medlem
efedrin

Aj! det måste göra ont att knapra på glasampuller med metalltopp! Fattar inte att folk ska envisas med att knapra deca när det är så mycket enklare och betydligt mera smärtfritt att göra som man skall och det är: sticka in en nål i glasflaskan och suga upp vätskan och injecera den intramuskelärt. Jaja, jag antar att vissa gillar att göra saker "the hard way"....?

Benzo
Citera
2002-02-27, 22:19
Medlem
efedrin

ska du bli hård ska du ta tricana
Citera
2002-03-01, 06:53
äldre konto (old)
Ej medlem
efedrin

efedrin är ett mildare amfetamin preparat, folk som har reumatism brukar få det på recept. bengen påstår dock att deras standard test kan skilja efedrin och andra amfetaminer etc. åt så det går no inte att få sig oskyldig genom att säja man har recept på efedrin. å andra sidan så kan efedrinet ge positivt utslag på testmetoderna så om du bara knaprat efedrin och har recept kan bengen försöka sätta dig på amfetamin. har man recept på de och man kan nöja sig med att bara ta de har man de gutt resten av livet. har inte så stor kunskap men delar med mig ändå.
Citera
2003-09-13, 21:48
Medlem
Effe

Knaprade ganska mycket när jag var i USA. Väldigt lätt att få tag på där. Ruset är ok, huden pirrar, känns som ditt hår står upp och du tror att du kan suga in allt syre i världen. Men det där med att det på ngt sätt skulle ha med träning att göra är bull. Visserligen går du säkert ner några kg då du inte kommer tänka så mycket på mat men du kommer inte heller känna dig motiverad till att träna. Var försiktig bara, pajar njurar och lever kvickt.
Citera
2003-09-15, 05:59
Medlem
Klart det funkar när du gymmar. Din uthållighet höjs rätt kraftigt. Och du orkar en hel del mer.
Citera
2003-09-15, 15:47
Medlem
nxstys avatar
"hur verkar den? funkade den bra?"
Sådär. Inte lika bra som tjack kanske men det är nog den starkaste lagliga centralstimulerande drogen. wwMan får mycket energi, hjärtat slår fortare, tiden verkar gå snabbare, man får sköna rysningar i kroppen osv.
"hur mkt brukar den kosta?"
Jag köpte 500st rena effar för 1000kr, dvs 2kr st. Priset brukar dock vara högre.
"hur får man tag på den?"
Ephedra supercaps finns ju att köpa från naturensdroger tex, men dom är ganska värdelösa. Rent efedrin får du fråga din lokala kran om.
Citera
2003-09-15, 17:35
Bannlyst
HUr många mg var dom på?

Köper jag 500 så får jag 60mg för det priset...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in