2008-02-29, 20:14
Medlem
vilket är det billigaste cigaretterna som går att köpa i sverige just nu? (lagliga alltså, ej smuggel gods alltså). Jag röker för tillfället level som kostar 38 kr och jag tycker dom är helt okej.. vet att next kostar typ 35 kr och även dom är helt okej . Men nu undrar jag om det finns något märke som är billigare ändå? nån som glad själ som vet?
2008-02-29, 20:22
Medlem
Långa Corner 38 kr, inte billigare men lite bättre än Level i mitt tycke. Lite mer röka för pengarna med den långa modellen.
2008-02-29, 20:29
Bannlyst
Är det inte bara filtret som är lite längre i själva verket på långa cigg?

Hur som helst, har du nån Lidl i närheten? De har billiga B-cigg där, tror att de billigaste låg på 37.50:- men jag kanske misstar mig.

Förresten, det finns ett speciellt underforum för tobak i Mat, dryck och tobak.
2008-02-29, 22:57
Medlem
AceVenturas avatar
Indian cigg. Kommer inte ihåg vad dom heter men det e en indianhövding på paketet. Hade 29:- på kontot kliver in i en tobaksaffär röksugen som fan och tänkt försöka pruta till sig ett paket cigg men så finns det Indian cigg för 28:-

Billigaste jag sett i Sverige i alla fall, men dom va inte så jävla goa....
2008-02-29, 23:15
Medlem
fentssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eversmann
vilket är det billigaste cigaretterna som går att köpa i sverige just nu? (lagliga alltså, ej smuggel gods alltså). Jag röker för tillfället level som kostar 38 kr och jag tycker dom är helt okej.. vet att next kostar typ 35 kr och även dom är helt okej . Men nu undrar jag om det finns något märke som är billigare ändå? nån som glad själ som vet?

Vad blir styckpriset om man väljer att rulla sjäv, det måste ju vara någon krona billigare tycker jag!
2008-02-29, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fentsson
Vad blir styckpriset om man väljer att rulla sjäv, det måste ju vara någon krona billigare tycker jag!

mjo, de är nog sant.. men jag orkar liksom inte sitta och rulla dom själv bara. Har inte hört talats om indian ciggen faktiskt.. men kanske om någpn vet vad dom heter egentligen?

passar på att be om ursäkt för att jag postade på fel ställe också :S
2008-02-29, 23:55
Medlem
martiness avatar
Main kostar 34, man känner ju att det är bugdet, men vafan,, det är ju billigt
2008-03-01, 01:17
Medlem
Earthblinds avatar
Ja, mod får flytta över denna tråd men annars kostar Maryland 34 kr och är en av dem billigaste ciggen men dem smakar väldigt äckligt tycker jag
2008-03-01, 14:54
Medlem
toMishs avatar
Det finns trådar om billiga cigaretter i tobak. LÅst. /Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in