2008-02-29, 10:52
Medlem
Porsennas avatar
En ung tjej (idag trettio r) - en bekant till familjen - var under mnga r singel. Hon skte sig till omjliga killar och satte upp omjliga krav fr hur de skulle vara. Hon trffade allts ingen p mycket lng tid. Resultatet av det hr letandet mste ha varit frustrerande, jag misstnker det iaf, fr under mnga r var hon i princip omjlig att umgs med drfr hon skapade problem hela tiden.
Hon var ilsk som fan och letade problem hela tiden och anmrkte p smsaker och srade mnniskor. Jag drog mig fr att trffa henne ibland och man fick verkligen passa sig fr vad man sa, om man slappnade av, hll nere garden och var njd med tillvaron s gick hon direkt till attack.

Fr ngot r sedan trffade hon dock en kille och med det kom det en frndring. Jag trffade henne vid ngra tillfllen efter det, och blev frvnad gng p gng d hon inte gick till attack vid tillfllen hon normalt skulle g till attack.

Kan frklaringen vara att hon knullar ut all frustration? Hur r det hr med sexuell frustration, kan det vara skadligt psykologiskt?
Citera
2008-02-29, 11:40
Medlem
Spinnacers avatar
Nej, hon verkar bara vara en dum och jobbig brud. Ge igen med samma mynt.
Citera
2008-02-29, 11:46
Medlem
kornfields avatar
Man (kan) frndras ganska mycket p ngra r.
Citera
2008-02-29, 11:52
Medlem
Lskigs avatar
Behver ju inte vara att hon blev bttre av att ha just sex, men mnga knner sig skert tryggare i ett stabilt frhllande n som singel, och knner man sig inte trygg s kan man reagera vldigt olika, hon reagerade uppenbarligen som en dryg idiot som man inte kunde umgs med normalt.
Citera
2008-02-29, 11:56
Medlem
Porsennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Läskig
Behver ju inte vara att hon blev bttre av att ha just sex, men mnga knner sig skert tryggare i ett stabilt frhllande n som singel, och knner man sig inte trygg s kan man reagera vldigt olika, hon reagerade uppenbarligen som en dryg idiot som man inte kunde umgs med normalt.

Nej, hon beter sig inte srskilt normalt men hennes nrmaste vnner fortstter att umgs med henne drfr att de r vana med hur hon "r" som person.

OT: Men det hr kanske skiljer lite p mn och kvinnor, mn r (av egen erfarenhet) frbannat bra p att rationalisera relationerna, om ngon r konstig eller jobbig s r det inga problem att frpassa personen ut i periferin fr all evighet.
Citera
2008-02-29, 11:58
Medlem
Gudruns avatar
Varfr tror du att hon var sexuellt frustrerad?
Jag minns att det var himla frustrerande att vara i 20-25-rs ldern.
Det var /r stora krav p hur vi tjejer ska se ut och vara.

Kanske har den man hon hittat idag uppfyllt hennes krav p hur en man ska vara.
Eller s kanske det r sant att krleken gr en blind fr fel och brister.
Ingen r perfekt
Citera
2008-02-29, 13:30
Medlem
Tjohildas avatar
Fast...jag blir p ganska dligt humr nr jag inte fr sex faktiskt...bara mina 25 re...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in