Citat:
Ursprungligen postat av soptippsbosse
Så du prutade alltså hos kundtjänst?
Prutade och prutade, jag hade ett problem som liknade det du hade, jag betalade fan så mycket mer än de andra och ville ha rättelse. Först var det så jäkla svårt och hon lät väldigt skitnödig på tonen. Men efter en tids Späk i örat så ändrade hon priset. Kompensation uteblev dock självklart..
Tjaboooo och Barbafetto:
Vafan skall det gå så smärtfritt för er då?
Då får jag anta att felet ligger hos min bank då.. Ni använder inte Swedbank med andra ord..
Som jag skrev så måste jag av någon förbannad anledning ange ett datum minst två BANKDAGAR fram i tiden.
Som sagt så har det ofta hänt att det har varit helgdagar emellan och räkningen har blivit sen. Comhem är inte lika sena som jag på att agera, de fläker direkt in en femtiolapp på din nästa faktura. De tjänar miljonbelopp årligen på alla de som inte betalar i tid, eller de stackare som de låter ligga kvar på gamla tidigare svulstiga priser i sitt abb.
Andra fina händelser som inträffat är när jag betalat, angett datumet till två eller fler dagar fram i tiden och sedan då betalningen skulle gått över så har jag tömt kontot under tiden
Ska fan ta ett snack med banken, så som ni målar upp scenariot med en lycklig kund i bankens fina elektroniska glädjebestänkta miljö där de regnbågsfärgade transaktionerna flyter snabbt, smidigt och effektivt vill jag också ha det!