Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Verkligen dumt av mig att inte ringa o klaga men man vet ju inte om supporten bryr sig ett skvatt.
Så sant, har aldrig blivit så dåligt bemött som när jag ringde till comhem idag.
Jag frågade varför mitt internet funkar dåligt (det brukar lägga av ibland och det känns som jag surfar på mobilen med gprs). För övrigt ska jag ha en 10/10 anslutning, det är iaf vad jag har beställt.
Men åter till samtalet. De kunde tydligen inte se att jag kan ha internet på min adress. Jaha? var det första jag tänkte, jag beställde det för ett halv år sedan och jag minns att jag kollade för några dagar sedan vad jag kunde ha då fanns bredband med. Så då frågade jag hur det kan komma sig att jag kunde beställa för ett halv år sedan och varför jag får ut internet ur comhem-jacket? De hade då ingen aning. De sa även att de inte brydde sig och att jag skulle ta kontakt med fastighetsskötaren.
Så just nu tar de betalt för ett internet som jag inte kan ha, men egentligen sa har jag det. Bara jag som blir förvirrad?