• 1
  • 2
2008-02-28, 11:03
Medlem
WaRs avatar
Jag misstänker att många här på FB, liksom jag, ofta kombinerar matlagning/ätning med datorsittande.

Själv har jag en kastrull tomatris på spisen, ska avnjutas tillsammans med ett gäng färdigstekta panbiffar så fort det kokat klart. Pre-gym-käk.
2008-02-28, 11:25
Medlem
dePauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaR
Jag misstänker att många här på FB, liksom jag, ofta kombinerar matlagning/ätning med datorsittande.

Själv har jag en kastrull tomatris på spisen, ska avnjutas tillsammans med ett gäng färdigstekta panbiffar så fort det kokat klart. Pre-gym-käk.
Samma här. Hemlagade pannbiffar med hemlagad senap, rotfruktssoppa med jästknödel och nybakat bröd (som tyvärr inte är färdigt än).

~Paul~

PS Dricker en slurk Gredos i väntan på maten
2008-02-28, 11:28
Medlem
Sconemans avatar
Sitter på jobbet just nu och äter matlåda. Korvstroganoff med spagetti. Kan inte riktigt förklara varför men det är en rätt som jag har en särskild svaghet för. Sen skadar det ju inte att den är lättlagad, billig och funkar bra i matlåda.

/ Sconeman
2008-02-28, 12:18
Medlem
NinjaRövardottes avatar
Lingongrov sandwich med bearnaise sås och hinkvis utav chipotle tabasco sås och ett pocherat ägg på toppen.
2008-02-28, 13:05
Medlem
Tjohildas avatar
En croissant, liten flaska Brämhultsjuice clementin samt stor kopp kaffe (Mollbergs blandning) med vispad mjölk. Frukost!
2008-02-28, 13:13
Medlem
Sugarfrees avatar
Skall till att äta omelett, men dricker just nu en Cappuccino.
2008-02-28, 13:23
Medlem
Gyters avatar
Jag äter en banan och dricker Coca-Cola.

Ingen vidare kombo men vafan.
2008-02-28, 13:34
Medlem
Varit hos fiskhandlaren och köpt dagens lunch som jag knaprar på. Torsk, potatis med räksås och lite färska räkor som jag snart får skala framför datorn. Man skulle haft en betjänt idag! Allt nersköjt med en Duvel.

Köpte även två hummrar, pinfärska räkor och ett par kräftor som får bli soppa till i kväll. Kommer kanske tillbaka då, för det lär väl ta ett par timmar att koka ihop
2008-02-28, 13:38
Medlem
plles avatar
Findus Spagetti och kötfärssås. Smakar sådär.
Har varken tid eller ork med annat..
2008-02-28, 14:12
Medlem
Kycklingsallad med hel dinkel och div. grönsaker.
2008-02-28, 14:43
Medlem
Sconemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av legatoz
Varit hos fiskhandlaren och köpt dagens lunch som jag knaprar på. Torsk, potatis med räksås och lite färska räkor som jag snart får skala framför datorn.

Om jag skalade och åt räkor framför datorn så skulle jag bli tvungen att köpa nytt tangentbord efteråt. Men det kanske bara är jag som är så grisig.

/ Sconeman
2008-02-28, 15:11
Medlem
≈MisterPapa≈s avatar
Rostmackor med Raclette-ost och någon sorts tjusig marmelad jag hittade, längst inne i skafferiet. Har absolut inget minne av att jag har köpt den så den måste ha varit någon sorts opersonlig present jag fått av någon, nånn gång...

Smakar oförskämt gott faktiskt.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in