• 1
  • 2
2008-02-28, 00:49
Medlem
Kom igen nu, var har man de tuffaste vakterna i GBG efter det att Harleys(aneny 10) stngt? och vilka r knutna till ett ntvek?
Citera
2008-02-28, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rimjob
Kom igen nu, var har man de tuffaste vakterna i GBG efter det att Harleys(aneny 10) stngt? och vilka r knutna till ett ntvek?

Hr diskuteras "nyhetsrelatera kriminalfall" knns inte som rtt plats fr din frga.

Kanske i organiserad brottslighet...
Citera
2008-02-28, 01:03
Medlem
Folk snackar s jvla mycket, som dom inte fattar nt av,de har den drren bla.bla.bla
E sjlv gammal drrvakt och jag vet vad vi levererade p den gamla tiden...
Fick ju fr fan en lt uppkallad efter oss..."det jobbar ett svin p Harleys"
Citera
2008-02-28, 01:11
Medlem
Barbafettos avatar
Definiera "tuff vakt"..

r det en som gr sitt jobb och slpper in/nekar efter kompetens eller r det den som ihop med sina gorillapolare bankar p nn i det bakre rummet och sen skryter om det?

Vad r tuff?

Att neka nn att komma in hellre n att slppa in om man knner att det r " p grnsen"?

Eller r man tuff om man str med skottsker vst och muckar grl bara fr gldjen att sl ner nn som inte skulle ha en chans ens i en rlig fight??

Grattis till "din" lt f...
Citera
2008-02-28, 01:30
Medlem
Tjacktorskens avatar
Kan patrasket g ls utan att gmma sig bakom en uniform, sina vresiga prepp-polare och utan batong s hade jag tminstone kunnat knna ngon som helst respekt fr de.

De som uppfr sig som svin kan frtjna det men i mnga mnga fall ger de bara folk oproverad smisk fr att de har diverse preparat i systemet. Av mig fr de ingen respekt fr att de ger en dyngrak svensson en rejl omgng.
Citera
2008-02-28, 21:42
Medlem
Engelbreckts avatar
Ger trden en chans i Organiserad brottslighet.
Swoosh! Flyttad...

/mod.
Citera
2008-02-28, 22:11
Medlem
gugglianos avatar
tuffast mste den vakt i ume ha varit, som jag snackade lite med medan vi stod och rkte, och pga oljudet frn puben hrde han inte riktigt vad jag sa, s efter ca 2 min sliter han upp pub-drren och skriker "hll kften dr inne bara!", varp 100-talet vuxna mnniskor i alla ldrar tystnar markant. det r pondus han var vl runt 60 bast.
Citera
2008-02-29, 11:56
Bannlyst
Tuffast vakter?
D definerar jag en tuff vakt som en som skter sitt jobb, tar ut de som skas ta ut och snackar vett i de som skas snackas vett i, oavsett hur stora de r eller hur de ser ut.

Min rst hamnar p Valand. Dr har vi riktigt bra vakter. Smst vakter har antingen blvd eller Glow. Vakterna p Glow r ju ett jvla skmt, handlingsfrlamade och konfliktrdda.
Vart kvar en kille som va stkig p Glow 05.10 cirka, s en gst sger till vakterna s att de ska ta ut honom innan han stller till skit. Ds tller sig 3 vakter i en jvla cirkel (nja, trekant eller whatever) och brjar diskutera VEM som ska gra det. 30sek senare lunkar en uppenbart irriterad vakt bort lite frsiktigt till killen och sger t honom att det kanske r dags att g hem nu.
Citera
2008-03-02, 01:12
Medlem
Dennos avatar
Tuffaste vakterna i GBG, r detta ett skmt eller?
Citera
2008-03-02, 13:29
Medlem
TheHawkss avatar
Lter som ni blandar ihop drrvakt och ordningsvakt kors och tvrs. Observera att det r tv helt skilda ting.
Citera
2008-03-02, 15:00
Medlem
gugglianos avatar
dock kan man vilja ha koll s man vet vart man inte ska g om man vill bli inslppt trots att man r lite fr "glad" , utan att lpa risk fr att sls ihjl
Citera
2008-03-02, 18:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Denno
Tuffaste vakterna i GBG, r detta ett skmt eller?
Du r vakt i Gteborg. Du kan vl bertta lite.

Jag vidhller att Valand har bst vakter. Dremot r de vl frmodligen inte "tuffast" i den bemrkelsen att de spelar ver osv. De r dock ett fredmme fr OV's verallt som jobbar p strre klubbar med stort flde av folk (folk av varierande kvalitet, speciellt p valand dr det fan finns alla typer av folk).'

EDIT: Varfr ligger denna trden i Organiserad Brottslighet?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in