• 1
  • 2
2008-02-27, 21:56
Medlem
Masingas avatar
Vad r skillnaden? r det likvrdig effekt? Vilken e den bttre utav dom?

Mlet med kuren r att lgga p mig ca 2-4kg muskler netto och det genom en 40mg 6v kur. Ingen vrsingkur direkt men ska kunna f bra resultat p en sn hr kur om jag skter alla korten rtt.

Har krt dianabolen tidigare och r lite nyfiken p Ot plus att SA inte ftt in thaifemmorna n.
Senast redigerad av Masinga 2008-02-27 kl. 22:37.
Citera
2008-02-27, 21:58
Bannlyst
Ot r ett derivat av dianabol. Jag har inga personliga erfarneheter, men p pappret r tbol svagare, men samtidigt r biverkningarna f.
Citera
2008-02-27, 22:04
Medlem
devil_666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Vad r skillnaden? r det likvrdig effekt? Vilken e den bttre utav dom?
Beror p vad du vill uppn?
Citera
2008-02-27, 22:09
Medlem
Masingas avatar
Ja givetvis vill jag lgga p mig muskler. ..dh? Hehe, jag vill vl lgga p ca 2-4kg muskler netto och det genom en 40mg 6v kur. Svrt att sia om resultatet men det r vad jag kan vnta mig ungefr.
Citera
2008-02-27, 22:11
Medlem
devil_666s avatar
Citat:
Ja givetvis vill jag lgga p mig muskler. ..dh? Hehe, jag vill vl lgga p ca 2-4kg muskler netto och det genom en 40mg 6v kur. Svrt att sia om resultatet men det r vad jag kan vnta mig ungefr.
Om du bara ska upp 2-4kg, Kr p Ot
Citera
2008-02-27, 23:09
Medlem
Masingas avatar
Ot e svagare n thai? Konverterar dom till strogen? Om dom nu e svagre kan man kra en hgre dos ex 50mg ed i 6v och sen en vanlig pct p Nolva?

Lnka grna s jag kan lsa mig fram!
Citera
2008-02-27, 23:17
Medlem
tidenrinnerivags avatar
Citat:
Ot e svagare n thai? Konverterar dom till strogen? Om dom nu e svagre kan man kra en hgre dos ex 50mg ed i 6v och sen en vanlig pct p Nolva?

Lnka grna s jag kan lsa mig fram!
http://www.mesomorphosis.com/steroid...-turinabol.htm
Citera
2008-02-27, 23:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av devil_666
Om du bara ska upp 2-4kg, Kr p Ot
offta du fr 2-4kg ren muskelmassa p 40mg ed ot i 6 veckor?
Citera
2008-02-27, 23:23
Medlem
Alltid haft fr mig att OT r som en "lillebror" till dianabol,dock aldrig testat personligen.

Ifall du fick mycket biverkningar p dbol du krt tidigare s vore det vl ett alternativ att testa OT, men jag kan inte tnka mig att du ska f ut mer av OT n dianabol.
Citera
2008-02-27, 23:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av seste
Alltid haft fr mig att OT r som en "lillebror" till dianabol,dock aldrig testat personligen.

Ifall du fick mycket biverkningar p dbol du krt tidigare s vore det vl ett alternativ att testa OT, men jag kan inte tnka mig att du ska f ut mer av OT n dianabol.
Ot r vlldigt vlldigt millt.
Citera
2008-02-27, 23:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Et96Alhe

Det r fortfarande en steroid, et96...
Citera
2008-02-27, 23:57
Medlem
jaannees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Et96Alhe
Du fr det att lta som det r lkerol TS ska ta, vilket inte r sant.
Vad r i s fall anavar jmfrt med ot? Vlllldigt vlllldigt millllt kanske?

Till TS: Min uppfattning r att O-T r mildare n d-bol samt att man bygger mer kvalitativ massa (tappar mindre efter kuravslut) Dbol aromatiserar vilket inte o-t gr. Med dbol lgger du p dig en mngd med vtska(vilket gr att motverka med proviron) Dbol borde vara mer potent per mg n OT.

Nr ngon frgade dig vad du ville f ut av kuren svarade du lite kaxigt: mer muskler dh? Det var dock en befogad frga. Om ditt ml r att bulka kanske dbol r att fredra men om ditt ml r att deffa, kanske OT r det optimala. Som en front kanske dbol r bttre.

Jag har inte provat OT men vad jag lst om det s r min sikt att OT r det bttre alternativet d det r en mildare steroid som drfr ger mindre biverkningar per mg.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in