2008-05-12, 23:32
Bannlyst
Vilken tid presenteras truppen och var kan man se den? Tror ni den streamas nnstans?
Citera
2008-05-12, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Vilken tid presenteras truppen och var kan man se den? Tror ni den streamas nnstans?
Snds i TV4 17.30. Vet dock inget om ngon stream.
Citera
2008-05-12, 23:44
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Jag tror fotbollskanalen.se snder. Jag r inte sker men jag har fr mig det.
Citera
2008-05-12, 23:46
Medlem
slowjamzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killswitch
Portugal:

Mlvakter
Ricardo (Betis)
Quim (Benfica)
Rui Patricio (Sporting)

Frsvarare
Paulo Ferreira (Chelsea)
Bruno Alves (FC Porto)
Fernando Meira (Stuttgart)
Jorge Ribeiro (Boavista)
Jos Bosingwa (FC Porto)
Pepe (Real Madrid)
Miguel (Valencia)
Ricardo Carvalho (Chelsea)

Mittfltare
Deco (Barcelona)
Petit (Benfica)
Joo Moutinho (Sporting)
Miguel Veloso (Sporting)
Raul Meireles (FC Porto)
Cristiano Ronaldo (Manchester United)
Nani (Manchester United)
Ricardo Qauresma (FC Porto)
Simo Sabrosa (Atletico Madrid)

Anfallare
Hlder Postiga (Panathinaikos)
Hugo Almeida (Bremen)
Nuno Gomes (Benfica)

Hrligt! Gillar Portugals lag mycket, deras yttrar r som ngon nmde av yppersta vrldsklass, frgan r om ngon slr dem dr. Frsvaret r absolut ok, men anfallet r verkligen svagt. Ska nd bli intressant att se Hugo Almeida, fr jag tror det r han som fr Scolaris frtroende. Sknt att Pauleta har gjort sitt iaf..

Spelar som saknas? Maniche? Jorge Andrade? Marco Caneira? Ariza Makukula fll ju bort fr ngra dagar sedan pga skada.
Citera
2008-05-12, 23:48
Medlem
slowjamzs avatar
Citat:

Ska bli riktigt intressant. Vad sger ni om jag sger att Henrik Larsson r ett av namnen som kommer rknas upp?
Senast redigerad av slowjamz 2008-05-13 kl. 00:03.
Citera
2008-05-12, 23:51
Medlem
RobEngstrms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slowjamz
Ska bli riktigt intressant. Blir det Prica eller Berg? Vem blir den fjrde innerbacken? Sjlv hoppas jag p att Holmn kommer med.

Hll tummarna fr Per Karlsson. D slpper Sverige in 1 ml p 3 matcher. Och det blir p straff.
Citera
2008-05-13, 09:20
Medlem
erikbes avatar
Kommer Prica med och inte Berg s ska jag fanimig bojkotta Sveriges matcher
Citera
2008-05-13, 11:46
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Kommer Prica med och inte Berg s ska jag fanimig bojkotta Sveriges matcher
Jag skulle tro att det r 50/50 faktiskt i Lagerbcks huvud. Berg tillfr vl inte direkt ngot som inte finns ven om han r bra mycket bttre n Prica. Prica tillfr bland annat styrka i luften som man kan kasta in om man vill lyfta lngt.

Jag tar Berg alla dagar i veckan, men man vet aldrig hur Lagerbck tnker.
Citera
2008-05-13, 11:51
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Jag skulle tro att det r 50/50 faktiskt i Lagerbcks huvud. Berg tillfr vl inte direkt ngot som inte finns ven om han r bra mycket bttre n Prica. Prica tillfr bland annat styrka i luften som man kan kasta in om man vill lyfta lngt.

Jag tar Berg alla dagar i veckan, men man vet aldrig hur Lagerbck tnker.
Det dr med styrka i luften r verkligen ett argument "Fotbollsmndag" slt in i vra huvudet. Jag tycker inte Pricas styrka p huvudet kompenserar hans svaghet p marken - och sledes frtjnar han inte en EM-biljett.

Personligen hller jag tummarna fr Lucic och Lindgren. Bda r riktigt hgoddsare, men tar Lassie med en blir jag helnjd.
Citera
2008-05-13, 12:05
Medlem
zzwampens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppzor
Det dr med styrka i luften r verkligen ett argument "Fotbollsmndag" slt in i vra huvudet. Jag tycker inte Pricas styrka p huvudet kompenserar hans svaghet p marken - och sledes frtjnar han inte en EM-biljett.

Personligen hller jag tummarna fr Lucic och Lindgren. Bda r riktigt hgoddsare, men tar Lassie med en blir jag helnjd.

Han r rtt snabb ocks. Men han r en bttre huvudspelare n Berg.
Citera
2008-05-13, 15:34
Medlem
OrDieTryings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slowjamz
Hrligt! Gillar Portugals lag mycket, deras yttrar r som ngon nmde av yppersta vrldsklass, frgan r om ngon slr dem dr. Frsvaret r absolut ok, men anfallet r verkligen svagt. Ska nd bli intressant att se Hugo Almeida, fr jag tror det r han som fr Scolaris frtroende. Sknt att Pauleta har gjort sitt iaf..

Spelar som saknas? Maniche? Jorge Andrade? Marco Caneira? Ariza Makukula fll ju bort fr ngra dagar sedan pga skada.

Det r ett fruktansvrt bra mittflt, framfrallt offensivt. Frmodligen vrldens bsta, mycket tack vara Ronaldos ernaturliga form p sistone dock. Simao har inte direkt vertygat i Atletico enligt mig, och anser det r svrt att uttala sig om Quaresma nr han hller till i portugisiska ligan. Han har dock presterat i CL ocks, s skall nog kunna hlla hg niv ven i EM.

Men som sagt, anfallssidan r orovckande tung, ingen som tror att de kommer anvnda Ronaldo lngst fram? Inte optimalt sklart, men ett alternativ med de topparna.

Ferriera - Pepe - Varvalho - Caneira

Deco - Veloso

Simao - Moutinho - Quaresma

Ronaldo
Citera
2008-05-13, 15:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OrDieTrying
Det r ett fruktansvrt bra mittflt, framfrallt offensivt. Frmodligen vrldens bsta, mycket tack vara Ronaldos ernaturliga form p sistone dock. Simao har inte direkt vertygat i Atletico enligt mig, och anser det r svrt att uttala sig om Quaresma nr han hller till i portugisiska ligan. Han har dock presterat i CL ocks, s skall nog kunna hlla hg niv ven i EM.

Men som sagt, anfallssidan r orovckande tung, ingen som tror att de kommer anvnda Ronaldo lngst fram? Inte optimalt sklart, men ett alternativ med de topparna.

Ferriera - Pepe - Varvalho - Caneira

Deco - Veloso

Simao - Moutinho - Quaresma

Ronaldo

Boswinga kommer vara hgerback, om inte, s r Miguel. Ferriera r inte ens nra den platsen tror jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in