2008-05-07, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helter
Vad baserar du det p? Knns troligare att dem tar med Inzaghi som inhoppare, ven om Cassano gjort det bra i Sampdoria.
Hade inte Cassano flippat ut mot Torino s hade han nog vart en het kandidat. Jag hade grna sett honom i truppen, men skulle bli vldigt frvnad om han kom med.

http://www.youtube.com/watch?v=L7HPkPuhgf4
Citera
2008-05-07, 19:25
Medlem
slowjamzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mezger
Hade inte Cassano flippat ut mot Torino s hade han nog vart en het kandidat. Jag hade grna sett honom i truppen, men skulle bli vldigt frvnad om han kom med.

http://www.youtube.com/watch?v=L7HPkPuhgf4

Tror tyvrr loppat r krt ven fr Pippo den hr gngen. En som istllet ligger p grnsen r vl vr allas Alessandro Del Piero? Dr har chansen att han finns med i Donadonis slutgiltiga trupp hjts avsevrt de sista veckorna.
Citera
2008-05-09, 19:58
Medlem
slowjamzs avatar
Corriere dello Sport uppger idag att detta kommer vara italiens trupp till em:

Mlvakter: Buffon, Amelia, Toldo

Frsvarare: Oddo, Panucci, Materazzi, Barzagli, Cannavaro, Grosso, Zambrotta, Chiellini

Mittfltare: Gattuso, Ambrosini, Pirlo, De Rossi, Perrotta, Aquilani ellerMontolivo, Camoranesi

Anfallare: Toni, Borriello, Di Natale, Quagliarella, Del Piero

Hur pass mycket man kan lita p detta lter jag er sjlva avgra. Jag tror mycket vl att det hr kan vara Donadonis slutgiltiga trupp. Skoj att Del Piero fick sin plats tillslut och Pippos finnish kom kanske fr sent.

Notera ven att det blir antingen Aquilani eller Montolivo, sjlv hller jag tummarna fr Romanistan.
Citera
2008-05-10, 18:17
Medlem
zzwampens avatar
Bort med Quagliarella och in med Pippo eller Cassano.
Citera
2008-05-10, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zzwampen
Bort med Quagliarella och in med Pippo eller Cassano.
Hller med! Tror och hoppas att Pippo drar lngsta stret.
Citera
2008-05-12, 09:32
Medlem
slowjamzs avatar
Turkarnas coach Fatih Terim har namngett en 26mannatrupp, tre ska allts bort.

Mlvakter: Volkan Demirel (Fenerbahe SK), Rşt Reber (Beşiktaş JK), Tolga Zengin (Trabzonspor).

Frsvarare: Gkhan Gnl (Fenerbahe SK), Sabri Sarıoğlu (Galatasaray AŞ), Gkhan Zan (Beşiktaş JK), İbrahim Kaş (Beşiktaş JK), Emre Aşık (Galatasaray AŞ), Servet etin (Galatasaray AŞ), Hakan Balta (Galatasaray AŞ), Uğur Boral (Fenerbahe SK).

Mittfltare: Mehmet Aurlio (Fenerbahe SK), Mehmet Topal (Galatasaray AŞ), Emre Belzoğlu (Newcastle United FC), Tmer Metin (Larissa FC), Yıldıray Baştrk (VfB Stuttgart), Hamit Altıntop (FC Bayern Mnchen), Ayhan Akman (Galatasaray AŞ), Arda Turan (Galatasaray AŞ), Tuncay Şanlı (Middlesbrough FC), Kazım Kazım (Fenerbahe SK), Gkdeniz Karadeniz (FC Rubin Kazan).

Anfallare: Nihat Kahveci (Villarreal CF), Halil Altıntop (FC Schalke 04), Semih Şentrk (Fenerbahe SK), Mevlt Erding (FC Sochaux-Montbliard).

Legenden Hakan Skr fick allts inte plats.
Citera
2008-05-12, 22:36
Medlem
Killswitchs avatar
Portugal:

Mlvakter
Ricardo (Betis)
Quim (Benfica)
Rui Patricio (Sporting)

Frsvarare
Paulo Ferreira (Chelsea)
Bruno Alves (FC Porto)
Fernando Meira (Stuttgart)
Jorge Ribeiro (Boavista)
Jos Bosingwa (FC Porto)
Pepe (Real Madrid)
Miguel (Valencia)
Ricardo Carvalho (Chelsea)

Mittfltare
Deco (Barcelona)
Petit (Benfica)
Joo Moutinho (Sporting)
Miguel Veloso (Sporting)
Raul Meireles (FC Porto)
Cristiano Ronaldo (Manchester United)
Nani (Manchester United)
Ricardo Qauresma (FC Porto)
Simo Sabrosa (Atletico Madrid)

Anfallare
Hlder Postiga (Panathinaikos)
Hugo Almeida (Bremen)
Nuno Gomes (Benfica)
Citera
2008-05-12, 22:53
Bannlyst
Portugal har verkligen svagt anfall, dock kan man inte klaga p deras mittflt. Ska bli intressant att se det unga Portugal i rets EM.
Citera
2008-05-12, 23:01
Medlem
zzwampens avatar
Deras anfall r riktigt ljligt om man jmfr med deras andra lagdela. Deras frstaval i anfallet r ju petat av Sveriges tredjeval p samma position. Deras mittflt och frsvar r ju i vrldsklass och de har ju frmodligen vrldens bsta uppsttning av yttrar.
Senast redigerad av zzwampen 2008-05-12 kl. 23:03.
Citera
2008-05-12, 23:08
Medlem
zzwampens avatar
Ska bli spnnande att se Sveriges trupp imorgon.

S hr tror jag Lagerbck vljer:

Mlvakter

Johan Wiland
Rami Shaaban
Andreas Isaksson

Frsvarare

Mikael Nilsson
Daniel Majstorovic
Petter Hansson
Olof Mellberg
Peter Larsson
Fredrik Stenman

Mittfltare

Niclas Alexandersson
Sebastian Larsson
Tobias Linderoth
Kim Kllstrm
Anders Svensson
Daniel Andersson
Christian Wilhelmsson
Fredrik Ljungberg
Kennedy Bakiciogl

Anfallare

Markus Rosenberg
Marcus Allbck
Zlatan Ibrahimovic
Johan Elmander
Marcus Berg
Citera
2008-05-12, 23:22
Bannlyst
Tror Stoor r given i truppen.
Citera
2008-05-12, 23:27
Medlem
En som hnger lst r ju Niclas Alexandersson. Problem med migrnanfall, skador osv. den hr ssongen. Han har inte varit bra i Blvitt.

Sen tror jag tyvrr inte att Peter Larsson kommer med ven om han stundtals varit lysande i HBK. Om Allbcks skada r allvarlig kanske Viktor Elm kommer med? Det vore en skrll som heter duga. Behrang Safari r en annan potentiell skrll om inte Alexandersson kommer med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in