Citat:
Ursprungligen postat av Raoulduke77
Tjenare, tänkte kolla med er fbare hur det ser ut om man tar lite tjack tillsammans med MDMA;t för att kunna hålla igång en helkväll (typ 8 timmar) då om jag bara skulle ta mdma så blir jag ganska sänkt nästan (tar antagligen lite för mkt men gillar det bättre vid lite högre doser)
Så hur skulle det funka om man tex gjorde 3 bomber mdma á 170mg ungefär och hade 50mg tjack i dom 2 första bomberna? Skulle tjackruset ta över mdma ruset? Skulle man bli pigg å riktigt energisk som jag vet att folk blir på tjack (Aldrig tagit tjack faktiskt)
MvH
Låter som en hyffsad blandning och tjacket kommer inte att ta över MDMA ruset. Snarare så kommer det att boosta MDMA ruset i stället men tjacket kommer att hjälpa dig att hålla igång längre tid vilket ju är vad du vill.
Så kör på och ha en sköön kväll. Men skippa att bomba och svälj ner det med lite vatten. Då behöver du inte vänta så länge på att det ska slå på.
Blir faktiskt sugen på att styra upp lite själv till helgen. Det var ett tag sedan man körde lite MDMA och tjack ihop.