Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-10-18, 02:20
Medlem
tripptamins avatar
Ta det lugnt bara så du inte får: http://en.wikipedia.org/wiki/Serotonin_syndrome
Citera
2012-10-18, 08:52
Medlem
ta 0,1 g av varje, så kanske du står dig hela kvällen. Det är ju iaf bra att inte ta för mycket tjack, det kan du ju fylla på med senare.
Citera
2012-10-18, 12:20
Medlem
pajjpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tripptamin
Ta det lugnt bara så du inte får: http://en.wikipedia.org/wiki/Serotonin_syndrome

Är det verkligen så enkelt att få det om man skulle köra typ 100mg tjack på en hel kväll med typ 4-500mg mdma?
Citera
2012-10-18, 20:39
Medlem
Bump, ingen som har någon åsikt angående dosering?

Mvh
Citera
2012-10-18, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raoulduke77
Tjenare, tänkte kolla med er fbare hur det ser ut om man tar lite tjack tillsammans med MDMA;t för att kunna hålla igång en helkväll (typ 8 timmar) då om jag bara skulle ta mdma så blir jag ganska sänkt nästan (tar antagligen lite för mkt men gillar det bättre vid lite högre doser)

Så hur skulle det funka om man tex gjorde 3 bomber mdma á 170mg ungefär och hade 50mg tjack i dom 2 första bomberna? Skulle tjackruset ta över mdma ruset? Skulle man bli pigg å riktigt energisk som jag vet att folk blir på tjack (Aldrig tagit tjack faktiskt)

MvH

Låter som en hyffsad blandning och tjacket kommer inte att ta över MDMA ruset. Snarare så kommer det att boosta MDMA ruset i stället men tjacket kommer att hjälpa dig att hålla igång längre tid vilket ju är vad du vill.
Så kör på och ha en sköön kväll. Men skippa att bomba och svälj ner det med lite vatten. Då behöver du inte vänta så länge på att det ska slå på.
Blir faktiskt sugen på att styra upp lite själv till helgen. Det var ett tag sedan man körde lite MDMA och tjack ihop.
Citera
2012-10-18, 22:56
Medlem
leifips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.Loomis
Låter som en hyffsad blandning och tjacket kommer inte att ta över MDMA ruset. Snarare så kommer det att boosta MDMA ruset i stället men tjacket kommer att hjälpa dig att hålla igång längre tid vilket ju är vad du vill.
Så kör på och ha en sköön kväll. Men skippa att bomba och svälj ner det med lite vatten. Då behöver du inte vänta så länge på att det ska slå på.
Blir faktiskt sugen på att styra upp lite själv till helgen. Det var ett tag sedan man körde lite MDMA och tjack ihop.

du är inte den ända, funderar på om jag ska hälla ner lite kristaller i en shot
Citera
2012-10-19, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av G.Loomis

Fiiint, kör på det då tack för svaret!
Citera
2012-10-19, 14:47
Medlem
tjack + mdma aka ecstasy?..
Citera
2012-10-19, 16:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raoulduke77
Bump, ingen som har någon åsikt angående dosering?

Mvh

Hade jag kört det så hade jag tagit tjacket innan jag slänger bomben med MDMA, så du är påtänd när bomben slår.

Dosering beror ju på kvalite på varorna. 100-150mg tjack och 250mg bomb MDMA hade jag kört på. Man vill ju inte vara såpass påtänd att man vill springa runt och hålla på utan kunna sitta sänkt och lyssna musik osv.

Mvh
Citera
2012-10-20, 19:22
Medlem
Det just det jag vill uppnå haha, ska nämnligen på tillställning utöver den vanliga hemmafesten om man säger så, så vill gärna kunna springa runt å dansa osv som jag oftast inte pallar när jag bara kör mdma hehe.
Men 150mg tjack i dom 2 första bomberna samt 250mg mdma tycker jag låter mycket. Iallafall mycket tjack.
Citera
2012-10-20, 20:01
Moderator
kvm3s avatar
Kombinationen amfetamin och MDMA är ganska neurotoxisk. Jag råder TS att hålla sig till en av substanserna för säkerhets skull.
Citera
2012-10-20, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Kombinationen amfetamin och MDMA är ganska neurotoxisk. Jag råder TS att hålla sig till en av substanserna för säkerhets skull.

Jag vet att det inte är jätte hälsosamt precis, men inget jag planerar att göra varje helg precis, utan bara en gång. Så vill egentligen bara ha råd om dosering.

MvH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in