Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-09-26, 02:34
Medlem
tripptamins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenfriFalafel
Har du hört talas om ecstasy? Ecstasy är ju just (om man har tur) en blanding av MDMA och amfetamin.

Sluta ljug. Du vet inte vad du snackar om.

MDMA är MDMA och inget annat. Och vad menar du med tur? Jag skulle kalla det otur att få en tablett som är utblandad med amfetamin då det inte alls ger samma rus som om du äter rent MDMA.

När man käkar eller snortar eller bombar MDMA så vill man ha rent MDMA och inget annat jävla skit.
Citera
2012-09-26, 02:35
Medlem
tripptamins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custombike
Funderar om man skall blanda dessa två nångång.. eller köra den ene före den andre. Är ju inte bra har man hört.. men om man kör den ena före den andre någon enstaka gång kanske det är lugnt? Vad kan bieffekterna vara?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Serotonergt_syndrom

muskelryckningar (kramper, spasmer), illamående och förhöjt blodtryck, förvirring, feber, hypomana symtom (lindrig mani), koordinationsstörningar, hyperreflexi (lättretliga reflexer), tremor (skakiga, ofrivilliga rörelser vanligen i fingrar, händer, armar eller huvud), agitation.
Citera
2012-09-26, 04:04
Medlem
Ingen bra blandning, visst en ecstasy tablett kanske innehåller 30-40 mg fultjack men att sitta och dra linor med tjack samtidigt som man slängt i sig MDMA kan vara väldigt farligt.
Citera
2012-09-26, 05:27
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tripptamin
Sluta ljug. Du vet inte vad du snackar om.

MDMA är MDMA och inget annat. Och vad menar du med tur? Jag skulle kalla det otur att få en tablett som är utblandad med amfetamin då det inte alls ger samma rus som om du äter rent MDMA.

När man käkar eller snortar eller bombar MDMA så vill man ha rent MDMA och inget annat jävla skit.

Du har så rätt, men i dagens läge har man ju faktiskt tur om man hittar knappar som det bara är mdma och tjack i.. finns så jävla mycket fulknappar att man blir gråtfärdig.

Men i en perfekt värld trycks ju självklart bara knappar med mdma i!
Citera
2012-09-26, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ubermensch12
Ingen bra blandning, visst en ecstasy tablett kanske innehåller 30-40 mg fultjack men att sitta och dra linor med tjack samtidigt som man slängt i sig MDMA kan vara väldigt farligt.
Har provat det där, varken ruset är särskilt kul, de slår varandra och du mår satans piss efteråt, mycket mycket värre än var och en för sig. Dont do it
Citera
2012-09-26, 10:18
Medlem
Agzzzos avatar
bra tror ja nog inte de är. hade ngra skit knappar för något år sedan då ja tog 2 st o när ruset som va (tjos+mdma) la sig körde ja en lina. funka bra.

avsluta kvällen me lite habbish o decka i en soffa.
dagen efter va väll inte så underbar som kvällen innan va.
Citera
2012-09-26, 10:49
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenAsslick
Du har så rätt, men i dagens läge har man ju faktiskt tur om man hittar knappar som det bara är mdma och tjack i.. finns så jävla mycket fulknappar att man blir gråtfärdig.

Men i en perfekt värld trycks ju självklart bara knappar med mdma i!
Det är just därför jag föredrar att köpa MDMA-HCl (det vill säga rent MDMA i kristallform). Då vet man att man slipper få i sig diverse RC:s, onödigt toxiska blandningar och allt möjligt annat som knappar kan innehålla. Ecstasymarknaden är inte längre vad den brukade vara.
Citera
2012-09-26, 11:19
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Det är just därför jag föredrar att köpa MDMA-HCl (det vill säga rent MDMA i kristallform). Då vet man att man slipper få i sig diverse RC:s, onödigt toxiska blandningar och allt möjligt annat som knappar kan innehålla. Ecstasymarknaden är inte längre vad den brukade vara.

Nä, jag har tappat hoppet om vettiga knappar ända sen den där stora Ecstasy-härvan för några år sen.. Innan det fanns det vettiga puckar överallt i Sthlm, nu är det väl knappt 20% av de som är i cirkulation som är bra.
Citera
2012-09-26, 13:55
Medlem
Spliffmeisters avatar
Även fast det inte ska vara så, så innehåller majoriteten av de flesta E amfetamin och MDMA..

Bara MDMA blir man ganska trött av..
Citera
2012-10-18, 00:21
Medlem
Tjack + mdma

Tjenare, tänkte kolla med er fbare hur det ser ut om man tar lite tjack tillsammans med MDMA;t för att kunna hålla igång en helkväll (typ 8 timmar) då om jag bara skulle ta mdma så blir jag ganska sänkt nästan (tar antagligen lite för mkt men gillar det bättre vid lite högre doser)

Så hur skulle det funka om man tex gjorde 3 bomber mdma á 170mg ungefär och hade 50mg tjack i dom 2 första bomberna? Skulle tjackruset ta över mdma ruset? Skulle man bli pigg å riktigt energisk som jag vet att folk blir på tjack (Aldrig tagit tjack faktiskt)

MvH
Citera
2012-10-18, 00:30
Medlem
kattsvins avatar
Med tanke på att nästan alla ecstasyknappar innehåller tjack så borde det inte vara något problem.
Citera
2012-10-18, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kattsvin
Med tanke på att nästan alla ecstasyknappar innehåller tjack så borde det inte vara något problem.

Problem tror jag inte det blir
Men vill höra angående dosering osv, 50mg standard tjack, dvs typ 50-60% x2, om det känns för mycket eller för lite om man bara vill bli pigg och så, vill ju verkligen inte att tjacket ska ta över mitt kära mdma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in