Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-05, 05:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Custombike
Funderar om man skall blanda dessa två nångång.. eller köra den ene före den andre. Är ju inte bra har man hört.. men om man kör den ena före den andre någon enstaka gång kanske det är lugnt? Vad kan bieffekterna vara?

Tjenis!
Den absolut bäste kvällen jag varit med om petade jag i mig minst 5 E, 3 gram kokain och ett gäng med goa joppar med grönt!

Blanda på bara med se till att vara på ett safe ställe med glada människor om du inte vet riktigt vad du gör/ blandar!
Citera
2013-07-05, 17:18
Medlem
pajjpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av microplaneuser
Tjenis!
Den absolut bäste kvällen jag varit med om petade jag i mig minst 5 E, 3 gram kokain och ett gäng med goa joppar med grönt!

Blanda på bara med se till att vara på ett safe ställe med glada människor om du inte vet riktigt vad du gör/ blandar!

Nej, blanda inte flera gram kola och MDMA TS..
Citera
2013-07-05, 18:55
Medlem
Det är härligt härligt men farligt farligt, ganska vanligt men oförsvarligt.
Citera
2013-07-05, 19:16
Medlem
HaxarnHiaHias avatar
Det blir extra neurotoxiskt, men så länge du inte tar monsterdoser och gör det varje helg är det nog ganska lugnt. Ska jag dansa på mdma är tjack ett måste till, ska man vara hemma och chilla räcker det mer än väl med bara mdma.
Många knappar som marknadsförs som Ecstasy innehåller just mdma+tjack. Ecstasy har blivit en cocktaildrog genom åren, även ifall en knapp endast ska innehålla mdma så är de flesta knapparna idag proppade med tjack också.
Råder ingen att köpa knappar så länge ni inte är hundra procent säkra på vad ni får. Köp riktiga mdmakristaller istället, helst inte krossade kristaller då det ser ut som pulver och kan även här vara bankat med vad som helst, tex tjack.
Citera
2015-05-15, 03:26
Medlem
MDMA med Amfetamin

Hej
Satt och läste angående huruvida man kan blanda substanser med tramadol och vilka som är ok osv. Stötte ett flertal gånger på folk som skrivit att mdma i kombination med amfetamin är en farlig kombo som skulle kunna leda till serotonergt syndrom.
Blev förvånad då jag alltid trott att ecstasytabletter normalt sett innehåller denna kombon. Om det nu stämmer att kombon är illa, i vilka doser rör det sig då om? För det är ju inte sällan folk blandar dessa ganska friskt.
Citera
2015-05-15, 03:46
Medlem
Khnaxus avatar
Denna kombon körs var eller varannan helg då man ska ut på galej, vi är ett gäng grabbar som förar med det fula sen när klockan närmar sig 12 och man är ute på lokal så poppar man eva.

Problemet är att man får avvara ett par 3 dagar efter åt att grina i sängen, sen är det ju en jävligt neurotoxisk kombination så läkaren hade nog avrådit.

Men man lever ju bara en gång?
Citera
2015-05-15, 04:19
Medlem
Jo, så klart är det ingen bra kombo ur den synvinkeln, men det var inte alls det jag syftade på.
Det är det här jag funderar på:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Serotonergt_syndrom

Vilket är bra mycket värre än att känna sig lite grinig på söndagen för att man stoppade lite för många grejer i näsan.
Citera
2015-05-15, 20:50
Medlem
Hysteria90s avatar
Jag har gjort det många gånger under 6 års tid utan några märkbara skador. Jag har fortfarande en skarp hjärna och ser ung ut för min ålder.

För att man skall få neurologiska skador av MDMA krävs att man blandar med tjack, blir överhettad, får vätskebrist och har ett underskott på antioxidanter (som skyddar mot fria radikaler).

Du behöver inte oroa dig om du käkar någon c-vitamin innan, dricker mycket vatten och kör kombon sällan.

Jag orkar inte leta upp källor men jag anser mig vara en expert och jobbar även med sånt här. Min kunskap kommer från att ha läst ett stort antal studier på ämnet.

Folk som har sett mig här genom åren bör ha förtroende för det jag säger.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in