Antagligen inte. Tydligen är dom snuskigt dyra, och ingen arrangör verkar vilja dra hit dom. Men tro mig, jag skulle gråta av lycka om min tes blir motbevisad.
David Lee Roth på Sweden Rock 1999 är bland det mest underhållande jag någonsin sett. Dock inte för musikens skull utan för hans mellansnack, något som jag gärna skulle vilja uppleva igen. Han spydde galla över sina forna bandkamrater den kvällen, dvs samma bandkamrater som han nu spelar med. Så när han återigen blir ovän med bröderna och ännu en gång går solo ska jag se honom om chansen dyker upp.
Eddie spelar som en sopa numer. Det låter helt enkelt skit! Han har grava alkoholproblem. Tragiskt att se, då han en gång var en av världens bästa gitarrister.
Eddie spelar som en sopa numer. Det låter helt enkelt skit! Han har grava alkoholproblem. Tragiskt att se, då han en gång var en av världens bästa gitarrister.
De senaste ryktet säger att han o DLR har börjat bråka samt att han tagit till flaskan igen. MEN ett sånt rykte va ju obligatoriskt att de skulle komma ut.. så.. den som lever får se helt enkelt.
Men Van Halen till swedenrock.. De händer inte, för de första så är de inte ens säkert att dom kmr till Europa, sen så har swedenrock redan slängt ut de mesta av budgeten på stora bra band, och även fast dom inte hade gjort de så hade nog Van halen vart för dyra.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!