2008-02-26, 18:46
Medlem
Hallå. Någon som vet om Van Halen kommer att turnera i Europa i sommar?
Citera
2008-02-26, 19:50
Medlem
Antagligen inte. Tydligen är dom snuskigt dyra, och ingen arrangör verkar vilja dra hit dom. Men tro mig, jag skulle gråta av lycka om min tes blir motbevisad.
Citera
2008-02-28, 18:32
Medlem
Illa... Får hoppas att dom kommer ändå :P
Citera
2008-02-29, 23:05
Medlem
smiffens avatar
Vilken vokalist har dom nu för tiden?
Citera
2008-02-29, 23:13
Medlem
--StarryEyes--s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smiffen
Vilken vokalist har dom nu för tiden?

Det är David och dom skall släppa en skiva och åka på världturné , vågar man hoppas att dom kommer till swedenrock?
Citera
2008-03-01, 00:09
Medlem
smiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av --StarryEyes--
Det är David och dom skall släppa en skiva och åka på världturné , vågar man hoppas att dom kommer till swedenrock?
Oh f..n, har han vart tillbaka länge? Om inte annat så gör ju det dom sevärda!
Citera
2008-03-01, 00:58
Medlem
Secunduss avatar
David Lee Roth på Sweden Rock 1999 är bland det mest underhållande jag någonsin sett. Dock inte för musikens skull utan för hans mellansnack, något som jag gärna skulle vilja uppleva igen. Han spydde galla över sina forna bandkamrater den kvällen, dvs samma bandkamrater som han nu spelar med. Så när han återigen blir ovän med bröderna och ännu en gång går solo ska jag se honom om chansen dyker upp.
Citera
2008-03-01, 12:19
Medlem
Magnums avatar
Eddie spelar som en sopa numer. Det låter helt enkelt skit! Han har grava alkoholproblem. Tragiskt att se, då han en gång var en av världens bästa gitarrister.
Citera
2008-03-01, 12:27
Medlem
miloudots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum
Eddie spelar som en sopa numer. Det låter helt enkelt skit! Han har grava alkoholproblem. Tragiskt att se, då han en gång var en av världens bästa gitarrister.

Är inte nykter nu efter senaste rehabturen ?
Citera
2008-03-01, 12:49
Medlem
De senaste ryktet säger att han o DLR har börjat bråka samt att han tagit till flaskan igen. MEN ett sånt rykte va ju obligatoriskt att de skulle komma ut.. så.. den som lever får se helt enkelt.

Men Van Halen till swedenrock.. De händer inte, för de första så är de inte ens säkert att dom kmr till Europa, sen så har swedenrock redan slängt ut de mesta av budgeten på stora bra band, och även fast dom inte hade gjort de så hade nog Van halen vart för dyra.
Citera
2008-03-01, 12:56
Medlem
Magnums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miloudot
Är inte nykter nu efter senaste rehabturen ?

På vissa klipp som ligger på Youtube spelar han otäckt illa så rehaben har tydligen inte fungerat.
Citera
2008-03-02, 13:13
Medlem
miloudots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum
På vissa klipp som ligger på Youtube spelar han otäckt illa så rehaben har tydligen inte fungerat.

Ah, synd... Världen har förlorat en stor gitarrist...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in