2008-02-26, 14:31
Medlem
Hej alla!
Jag vet att det finns mnga trdar om knivar hr men har inte hittat det jag sker svar p, ber om urskt om jag missat ngot.

Jag tnkte i alla fall kpa p mig ett par knivar nu. Ska kpa ett par Global d jag tycker att de r snygga och redan har magnetlisten. Jag r vldigt intresserad av deras japanska deba knivar. Dock vet jag inte om de r att fredra fr mig? Jag r inte s duktig p matlagning n men det kommer
Kommer dessa 3 knivar att rcka i ett kk? r det bttre att kpa de europeiska kvinarna, tex G-2? Br tillgga att jag ska anvnda knivarna till "vanliga" arbeten s som grnsaker och ktt. Ska allts inte stycka eller filea

Dessa r iaf de knivar jag kollat p:
G-7
G-11
GS-4
Citera
2008-02-26, 15:30
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jokiie
Hej alla!
Jag vet att det finns mnga trdar om knivar hr men har inte hittat det jag sker svar p, ber om urskt om jag missat ngot.

Jag tnkte i alla fall kpa p mig ett par knivar nu. Ska kpa ett par Global d jag tycker att de r snygga och redan har magnetlisten. Jag r vldigt intresserad av deras japanska deba knivar. Dock vet jag inte om de r att fredra fr mig? Jag r inte s duktig p matlagning n men det kommer
Kommer dessa 3 knivar att rcka i ett kk? r det bttre att kpa de europeiska kvinarna, tex G-2? Br tillgga att jag ska anvnda knivarna till "vanliga" arbeten s som grnsaker och ktt. Ska allts inte stycka eller filea

Dessa r iaf de knivar jag kollat p:
G-7
G-11
GS-4
Det kanske finns mnga knivtrdar MEN det finns bara en vi anvnder och hr har du den.

http://www.flashback.org/showthread.php?t=402637
Citera
2008-02-26, 21:34
Medlem
Schmoes avatar
kp en kebabkniv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem