2008-02-28, 18:06
Citat:
Ursprungligen postat av CrackCricket
Tror också på sprit, men går så långt att jag anser att det förmodligen inte äns varit hög procent. Snarare vanliga shots.
+ massa text
+ massa text
Ja, det är ju helt sant det! Kvinnor som råkat ramla ner i nån å eller nåt skyller på att de blivit drogade, de hade ju bara delat en vinare på tre liksom.
Allt skit som killar råkar ut för varje helg eller varje fylla skylls inte ofta på att de skulle ha blivit drogade, snarare humoriseras det över ett sådant påstående, då det ju i 99,99% av fallen är alkoholens fel att det ställs till med nåt tok. Allt från sönderslagna fönsterrutor, misshandlar, svartsjukedraman, folk som inte ens hittar hem, spyr i taxin, hamnar i bråk med vakterna, stöter på polarens tjej, hånglar/knullar någon de finner avtändande nykter, skadegörelse, spöar frugan, olyckor mm. ja, jag kan gå på och rada upp exempel på vad alkoholen ställer till med alldeles på egen hand utan någon inblandning av andra substanser.
Sen att man kan flippa ytterligare på en kombo av sprit och bens är ju en annan sak, men det ger inte heller de bakfylle symtom som TS beskriver att hon drabbats av. Alla andra symtom hon beskriver tyder ju på alkoholintoxination.
Jag tycker vi rett ut denna fråga ganska grundligt och kommit fram till en trovärdig förklaring, även om kanske TS protesterar. Dock har vi ju radat upp alla tänkbara droger och ingen passar riktigt in på symtomen, allt från bens och ghb till kloralhydrat och eter liksom...Ska vara om det är något helt nytt som kommit då, men det finner jag vara osannolikt...
Så, jag tycker vi avslutar/gör ett uppehåll i tråden tills någon kommer upp med någon riktigt bra och trovärdig förklaring samt har underlag för att stödja sin teori. Eller vad tycker ni andra deltagare i mysteriet?