• 3
  • 4
2008-02-26, 12:14
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostmannen
Det protesterar jag emot!
http://img99.imageshack.us/img99/5277/fbshr8.jpg

Det står tillochmed "Igår00.00" Måndag har inte ens existerat!?

Ett dygn går från 00:00-23:59. Samtliga inlägg som skrevs "igår 00:00" postades alltså under måndagens första sekunder.
Citera
2008-02-26, 12:22
Medlem
irbors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimi Hendrix
De flyttar sig random och har gjort så i ett par månader nu. Någon smartskalle fick väl en "genomtänkt" idé och tyckte kanske det behövdes variation i begagnandet av smileys?

Aha, det har jag aldrig tänkt på förut .. fan

Edit: Dom har flyttat sig igen ser jag nu ..
Citera
2008-02-26, 13:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sunner
Serverunderhåll låter inte helt orimligt.
Nu ids jag inte grotta i exakt vilket OS FB kör med, men det kom ju t.ex en ny revision av Debian 4.0 häromdagen, och det är ju ganska populärt bland folk som vill ha ett högkvalitativt och gratis OS, de kanske passade på att uppgradera till den nya revisionen?

Givetvis bara ett skott i mörkret, finns ju många möjligheter, men om jag vore admin på FB skulle jag helt klart ta ett sånt här tillfälle i akt att utföra underhåll(om det behövdes då), oavsett om det var syftet med nerstängningen eller inte
Gamla b-one uppdaterade sin MySQL häromdagarna också (minns inte exakt datum), men jag tvivlar starkt på att FB ligger på någon sån server.

P.S
PM funkar äntligen
Citera
2008-02-26, 16:33
Medlem
jag var säker på att den där wikin som det talades så mycket om för ett tag sedan skulle komma upp och snabbt glömmas bort.

men det verkar faktiskt inte som de har gjort någonting förutom att sabba några mindre funktioner i forumet...och det i sin tur talar ju för att de faktiskt iallafall försökte med något.

om de däremot inte gjorde någonting så var det ett ganska elakt tilltag då de vet att många av oss har blivit beroende av att titta in här åtminstonde en gång per dygn så då vill jag faktiskt ha en ursäkt för det här totalt meningslösa tilltaget!
Citera
2008-02-26, 18:19
Medlem
Rostmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Ett dygn går från 00:00-23:59. Samtliga inlägg som skrevs "igår 00:00" postades alltså under måndagens första sekunder.

Det stämmer bra nu när du säger det. Sidan släcktes ca 00.00.30, så några inlägg kom på måndagen, Tittade själv i http://www.flashback.org/showthread.php?t=628742
tråden vid nersläckning och det blev 12 st inlägg efter 00.00.
Citera
2008-02-26, 21:36
Medlem
mixboxs avatar
Sökfunktionen funkar piss för mig.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto