Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Jag är väl en skeptiker, men jag tror faktiskt inte att alla talar sanning hela tiden. Det kanske är precis som admin skriver, men jag tror faktiskt att man har passat på att göra saker medan det var lugn och ro på forumet. Vad man kan ha tänkas gjort törs jag inte spekulera i eftersom jag inte har den blekaste aning om det.
Haha jag gillar din inställning !
Starta en tråd i konspirationsdelen !
Antar att det kommer dyka upp en tråd där snart i vilket fall.