2008-02-26, 00:26
  #1
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Stängdes bara forumet i 24h för att fira 25-årsdagen, eller gjordes det några förändringar eller förbättringar?
Citera
2008-02-26, 00:27
  #2
Medlem
IkoneNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Stängdes bara forumet i 24h för att fira 25-årsdagen, eller gjordes det några förändringar eller förbättringar?

Verkar inte blivit några förändringar vad jag kan se.
Citera
2008-02-26, 00:27
  #3
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Stängdes bara forumet i 24h för att fira 25-årsdagen, eller gjordes det några förändringar eller förbättringar?
Än så länge är det väl inga större förändringar, borde man märkt, kollat både forumet och flashback.se. Dock kanske det kommer, man har inte hört något från admin än
Citera
2008-02-26, 00:30
  #4
Medlem
Rostmannens avatar
Nya Inlägg funkar inte just nu.
Citera
2008-02-26, 00:31
  #5
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostmannen
Nya Inlägg funkar inte just nu.
Jodå, det fungerar alldeles utmärkt...
Citera
2008-02-26, 00:31
  #6
Medlem
miloudots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Stängdes bara forumet i 24h för att fira 25-årsdagen, eller gjordes det några förändringar eller förbättringar?

Citerar Admin :

Citat:
Ursprungligen postat av admin
För att Flashback fyller 25 år.
Visst kan vi skriva det på sidan, och fortsätta som vanligt.
Men varför inte stänga ned hela Flashback, och gå ut och fira saken.
Flashback bör inte agera som andra medier.
Först tänkte jag inte bätta något, men så insåg jag att det skulle skapa en massa problem då ingen kunde planera något innan.
Nu har alla framförhållning.
Syftet är att fira att Flashback fyller 25 år. Inget annat.

admin

Allt talar för att det bara var frågan om ett dygns nedstängning.
Citera
2008-02-26, 00:31
  #7
Medlem
Eigenfaces avatar
Äsch, det var bara ett lamt försök att vara alternativ.
Citera
2008-02-26, 00:34
  #8
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miloudot
Citerar Admin :



Allt talar för att det bara var frågan om ett dygns nedstängning.
Jag är väl en skeptiker, men jag tror faktiskt inte att alla talar sanning hela tiden. Det kanske är precis som admin skriver, men jag tror faktiskt att man har passat på att göra saker medan det var lugn och ro på forumet. Vad man kan ha tänkas gjort törs jag inte spekulera i eftersom jag inte har den blekaste aning om det.
Citera
2008-02-26, 00:37
  #9
Medlem
Rostmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Jodå, det fungerar alldeles utmärkt...

Det protesterar jag emot!
http://img99.imageshack.us/img99/5277/fbshr8.jpg


Det står tillochmed "Igår00.00" Måndag har inte ens existerat!?
__________________
Senast redigerad av Rostmannen 2008-02-26 kl. 00:39.
Citera
2008-02-26, 00:39
  #10
Medlem
miloudots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Jag är väl en skeptiker, men jag tror faktiskt inte att alla talar sanning hela tiden. Det kanske är precis som admin skriver, men jag tror faktiskt att man har passat på att göra saker medan det var lugn och ro på forumet. Vad man kan ha tänkas gjort törs jag inte spekulera i eftersom jag inte har den blekaste aning om det.

Haha jag gillar din inställning !

Starta en tråd i konspirationsdelen !

Antar att det kommer dyka upp en tråd där snart i vilket fall.
Citera
2008-02-26, 00:40
  #11
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostmannen
Det protesterar jag emot!
http://img99.imageshack.us/img99/5277/fbshr8.jpg
Ja, ta mig fan... Du har ju helt rätt och jag har något annat... Jag tittade faktiskt inte på klockslagen, vilket jag givetvis borde ha gjort.
Citera
2008-02-26, 00:44
  #12
Medlem
IkoneNs avatar
Det betyder ju att dom pillat med något? eller?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in