2008-02-24, 21:13
Medlem
Jag nominerar harmed McDonalds i skanstull till Sveriges samsta McDonalds.
Det ar alltid minst 10 minuter kotid pga av att de ar sa forbannat sega..
Vilken burgare du an valjer sa sager de att du kommer fa vanta 5 minuter..
Att valja smak pa milkshaken kan du glomma for alla smaker utom vanlij ar alltid slut.. skulle de mot formodan ha typ jordgubb eller choklad sa fyller de pa sa extremt lite att det bara smakar vanilj anda..

Nar du val far din meny, kommer hem och packar upp allt sa saknas forst och framst den extra cheeseburgaren du valt till.. i mcfeastkartongen ligger salladen under sjalva burgaren och osten ligger halften utanfor den med..
milkshaken ar ljummen eftersom de packade allt i samma pase och din lunchtid ar forovrigt slut pga tiden du fick koa + tiden du fick vanta pa slapparslena i koket att fa fardigt din bestallning.

De som star vid kassan och tar bestallningar har jag inget att klaga pa, de ar oftast trevliga och duktiga. Resturangen ar fin i ovrigt pga att de renoverade for ca 3 ar sedan.. tyvarr luras man av det senare att tro att det ar ett bra stalle.
2008-02-24, 21:32
Medlem
Laktostolerants avatar
Jag var på McDonalds Skanstull idag och köpte en finfin Piña colada-milkshake. Den smakade gudomligt. I övrigt anser jag att McDonalds överlag är skit.
2008-02-26, 09:24
Medlem
OliTs avatar
Låser den här tråden då diskussionsunderlag saknas.

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in