Citat:
Ursprungligen postat av Ostfarsan
Av egen erfarenhet.
Jag ser att du har fel. Jag är inte bara bilförare, utan även MC-förare. Grundregel för MC-förare att alla medtrafikanter är dumma huvudet, tills de bevisats motsasen. Just Mikaela 35 år (som jag nämner ovan) är exempel på en person som borde fått kortet omhändertaget direkt.
Med min MC-kunskap så håller jag rent runt omkring mig. Rekationstiden är ~1 sekund. Mikaelas reaktoionstid är synonym med att grillen sitter i aktern i nästa bil. Vill inte tänka mig att köra varken bil eller MC framför eller efter Miaela.
Du lär dig i årtal efter att du tar körkort och behandla andra som du själv vill bli handlad, istället för den negatva jeppe där är nu. Du blir aldrig fulllärd på vägen, Snarare att de som har längre erfarenhet än du visar dig mer resepekt Rötägg finns det alltid, men klanka inte ner på oss som faktiskt sköter oss.
Edit: Jag kör gärna om miffo som kör i 70 på 90-väg. Oasvetts skyllt eller. Inkotest i alla ära men polisen borde blir bättre på att avbryta störande beteende och tillverkarna borde sätta in GPS i alla bilar.