• 1
  • 2
2008-02-24, 13:58
Bannlyst
hej
Jag ha så konsti sömn vet inte vad de kan bero på om de e de att jag låg brevid min snygga killpolare och han inte var sugen he el om de e min stilnoct Jag la mig senare kl 03.30 på natten och kunde inte somna förrän 05.30 och vakna sen kl 08.30 gick och tog 2 xanor 2mmg.
Jag somna efter ett tag de bruka jag göra i andra fall men visst låg jag och grubbla ett tag.
Jag tycker de känns jobbigt och jag låg och grubbla på vissa grejer de e oväsentligt egentligen.
Men vill höra nitrazepan e det en sömntablett och funkar de bätre jag ha testat allt imovan. propavan,theralen och nu stilnoct.
De kan ha varit dygnsrytmen el att jag ha fått tolerans ha käkat dessa i 2 år snart tips och råd
2008-02-24, 14:00
Medlem
C M Burnss avatar
Hej du. Gå och lägg dig.
2008-02-24, 14:09
Bannlyst
Är inte miss78 snart kändis för sina väldigt konstiga trådstarter?
Har då inte fattat ett jotta av någon av dem iaf!
2008-02-24, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSerpent
Är inte miss78 snart kändis för sina väldigt konstiga trådstarter?
Har då inte fattat ett jotta av någon av dem iaf!

Kan ju bero på vilken forumdel vi är inne på.
2008-02-24, 14:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
Kan ju bero på vilken forumdel vi är inne på.

Nja tänkte väl mest i denna som vi posthorar i nu!
2008-02-24, 14:20
Medlem
TheBoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miss78
hej
Jag ha så konsti sömn vet inte vad de kan bero på om de e de att jag låg brevid min snygga killpolare och han inte var sugen he el om de e min stilnoct Jag la mig senare kl 03.30 på natten och kunde inte somna förrän 05.30 och vakna sen kl 08.30 gick och tog 2 xanor 2mmg.
Jag somna efter ett tag de bruka jag göra i andra fall men visst låg jag och grubbla ett tag.
Jag tycker de känns jobbigt och jag låg och grubbla på vissa grejer de e oväsentligt egentligen.
Men vill höra nitrazepan e det en sömntablett och funkar de bätre jag ha testat allt imovan. propavan,theralen och nu stilnoct.
De kan ha varit dygnsrytmen el att jag ha fått tolerans ha käkat dessa i 2 år snart tips och råd

Jag tror att du lackade ur på att du var pilsk men killpolaren var för trött för att hissa sin flagga så du traskade iväg och petade några xanor för att bedöva dina pulserande lustar men till ditt nederlag så var dem hjälplösa mot ditt ack så mustiga underliv vilket ledde till en stor del av grubblande och grymtande. Nu vill du ha tips om en sömntablett som knockar dig medvetslös en gång för alla. Börjar jag närma mig?
2008-02-24, 14:28
Bannlyst
ultimate fighting

hej
Ni döm mig inte he ni e för roliga vissa av er jo sömntabletten heter stilnoct och ska knocka mig till sömn men den har inte verkan och kille
Jag tro på att vi körde ultimate figting på lossas hela kvällen och jag typ var i varv och så blir jag inte direkt lugn efter de och kan somna in bra
2008-02-24, 14:34
Bannlyst
prova sluta knapra dyligt skit.. så kanske du får skönare sömn.
Men jag vet inte..
2008-02-24, 14:34
Bannlyst
Är du alltid helt väck eller kan du bara inte skriva övht?

Citat:
den har inte verkan och kille

Va?
Du kan ju inte förvänta dig någon hjälp när ingen förstår ditt grottmongospråk!
2008-02-24, 14:39
Medlem
TheBoots avatar
Citat:
hej
Ni döm mig inte he ni e för roliga vissa av er jo sömntabletten heter stilnoct och ska knocka mig till sömn men den har inte verkan och kille
Jag tro på att vi körde ultimate figting på lossas hela kvällen och jag typ var i varv och så blir jag inte direkt lugn efter de och kan somna in bra

Haha ja jag misstänkte nog nåt sånt. Jag kan behöva ett gott tjackknull om nätterna, du råkar inte känna någon?

Njä, är inte så inne på sånt där. Hur ligger det till med roppar?
2008-02-24, 14:44
Medlem
TheBoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSerpent
Är du alltid helt väck eller kan du bara inte skriva övht?

Va?
Du kan ju inte förvänta dig någon hjälp när ingen förstår ditt grottmongospråk!

Hehe var snäll Serpent hon lider tydligen av några tvångssyndrom som gör att hon måste skriva på ett visst sätt av vad jag har förstått. Detta plus att hon nog flöddrar en hel del. Jag förmodar att hon hade skrivit grammatiskt korrekt ect om hon hade kunnat. Men för det borde hon få lov att ha en röst som alla andra.
2008-02-24, 14:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoot
Hehe var snäll Serpent hon lider tydligen av några tvångssyndrom som gör att hon måste skriva på ett visst sätt av vad jag har förstått. Detta plus att hon nog flöddrar en hel del. Jag förmodar att hon hade skrivit grammatiskt korrekt ect om hon hade kunnat. Men för det borde hon få lov att ha en röst som alla andra.

Sant, bad sunday här.....

Men sen så om du håller någon kurs i mongospråktydning så är jag garanterat 1sta kursdeltagare, för du verkar förstå lite iaf?
Blir kanske som: På kurs med Kurt..
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in