2008-02-23, 21:13
Medlem
Dyskletikers avatar
Som frågan lyder:

Hur Lergigan (mg) brukar ni ta?

Hur många tar ni på morgonen, och sedan på kvälen?

Finns där några som helst till möjlighet att "droga", soofta av på?

+-------------------------------------------------------+
|Om det finns någon möjlighet att droga, hur många mg är |
|den rekommendera maximala flummare-dosen? |
+-------------------------------------------------------+

Nedanstående behöver du inte fylla i om du inte vill
Lider du av någon psykiatrisk åkomma, i sådan fall, vilken?
Citera
2008-02-23, 21:28
Medlem
waaaH_5s avatar
nä lergigan är ingen höjdare att flumma på. men funkar bra mot opiat klåda. har för mig att de finns en gamal tråd som heter något i stil med; eran sjukaste kombo elr något liknande, där berättar ts att han ätit 5st lergigan och 5st theralen och hamnade i något sjukt schizofreni stadie. nån som minns den?
Citera
2008-02-23, 21:53
Medlem
namataras avatar
lergigan e aldrig nice.. funkar som sagt bara mot opiatklådor och vid lättare sömnsvårigheter.

vill varna för att ta för stor dos! provade en gång att kasta i mej 300mg efter ett tjackrace, dum som jag var. somnade visserligen och sov några timmar, men vaknade sedan och kunde då knappt stå på benen! var helt sopslut i hjärnan, med käk-kramper och fick krypa till toaletten för mina muskler var så svaga..och på det hela en obehaglig darrande känsla i hela kroppen samt en fruktansvärd ångest.. no fun at all!
Citera
2008-02-23, 22:02
Medlem
Spoilsburys avatar
när jag låg inne på avdelningen så gav de mig lergigan, 4 på morgoen och 6 på kvällen (piller, vet inte hur mkt det var, orkade inte bry mig) och jag mådde bara skit av dom. så..
Citera
2008-02-24, 00:48
Medlem
har stoppat i mig kanske 600 - 700 mg, bara somnat sedan haft sandpapper i munnen.

Så inte någon större grej faktiskt
Citera
2008-02-24, 00:53
Medlem
JohnMiltons avatar
Om jag är utmattad redan kan jag bli grymt trött av dem, men.. Ingen sån där lugn ångestbefriad trötthet som på benso utan bara en påträngande degig trötthet som mest är frustrerande.
Men.. De är definitivt bättre än inget om man faktiskt just vill bli trött, så total skit är det faktiskt inte. Bara nästan
Citera
2008-02-24, 01:05
Medlem
Bangar_intes avatar
Brukade ta 3, 4 stycken 50 mg (osäker på styrkan). Sover bättre när jag har ätit dom än utan men det är inte så stor skillnad. Fast det positiva ( eller negativa) är att jag inte har kul på dom, så beroende potentialen är lika med noll nästan.
Citera
2008-02-24, 03:40
Bannlyst
Varnar dig för o ta stor dos lergigan.. tog 5st 25mg och fick kraftiga hallucinationer.. det trodde jag fan inte man kunde få på lergigan men det kunde man visst
Citera
2008-02-24, 13:37
Medlem
weirdbeatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MushIii
Varnar dig för o ta stor dos lergigan.. tog 5st 25mg och fick kraftiga hallucinationer.. det trodde jag fan inte man kunde få på lergigan men det kunde man visst
Samma här. Dock ihop med theralen, när jag var inlagd. Trodde jag pratade i mobilen flera gånger under kvällen, vilket jag visst inte gjorde för den var ju inlåst naturligtvis fick jag flera gånger extra mkt theralen och lergigan så jag skulle somna. Men den är jävligt bra mot illamående, åksjuka och klåda. Tycker bra om den av de skälen...
Citera
2008-07-19, 05:27
Medlem
goodchilds avatar
lergi-gergi

jag tar 1-2st lergigan 25mg på kvällen.
Det fungerar väl helt okej. Har svårt att somna in bara.
Brukar få en slags irriterande kittlighet, jag kan inte ligga still.
Det kryper under huden, någon som upplevt samma sak på Lergigan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in