2008-02-24, 00:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Traktor-gustav
Vad spelar det för roll vilka vapen man har? så länge inte man kan området så är man helt borta.
PKK kan områderna in & ut.
Dessutom så kommer kropparna på de döda visas upp på tv för att bevisa att man inte ljuger.
Nyligen så har PKK skjutit ner en Cobra helikopter också

Klämmer in en bild här för att visa hur svårt det är att livikdera PKK, fast man har övertaget i luftrummet.
2008-02-24, 00:45
Medlem
Mycket snack om hur många kurderna har skjutit ner o dödad men aldrig någon länk till det, och nej ingen länk till internet sidor som styrs av terrorister. Vad får du liksom ut av detta tror du folk som hänger här är idioter som går på allt du skriver eller?
2008-02-24, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AMP
Mycket snack om hur många kurderna har skjutit ner o dödad men aldrig någon länk till det, och nej ingen länk till internet sidor som styrs av terrorister. Vad får du liksom ut av detta tror du folk som hänger här är idioter som går på allt du skriver eller?
Ljuger? knappast! vad kommer du säga då när PKK visar upp turkiska soldaternas kroppar? är det också lögn?
2008-02-24, 02:13
Bannlyst
det förvånar mig att ni säger att kroppar ska visas, för gerillan ägnar sig inte åt sådana djurfasoner famösa för fascist militären. vi respekterar de döda och ber även för deras själar och att våldet en dag tar slut. får kolla på kurdiska kanalerna men det är inte hpg stylish, de har ändå vissat att deras siffror alltid stämmer och de är de tillförlitliga.

de vi vill åt är den rabbies besmittande vargen o alla de vidriga gamla skrumpliga generalludren.

ni kan prata hur mkt ni vill, det gäller speciellt turkarna som förskanskat sig här i sverige, fascismens era och folkmordens tid är över. klarar ni inte av att bli människor kommer det gå som serberna för er en dag. tack vare idogt k*ksugande av jänkarna de senaste 70 åren har ni lyckats överleva men även de börjar bli trötta på er.

fascismens fiender är många, alhamdollillah. ni kan inte kuva ett folk på 40 miljoner, ni har försökt sedan ww1... hr bra har det gått?!!? bravo....

idag ska jag be i tid och mkt innerligt och djupt för mina bröder och att de klarar sig i bergen, men det är ingen fara, jag ska även be att turkiska soldaterna återvänder friska till sina mammor för det är fascist militärens fel o inte deras.
2008-02-24, 02:16
Medlem
5posta.coms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopman
Ljuger? knappast! vad kommer du säga då när PKK visar upp turkiska soldaternas kroppar? är det också lögn?

Vi får se de bilderna först...
på tal om att man måste kunna området...Armen har varit där många gånger. Efter de gångerna har det varit tyst å lugnt som kyrkogård i de trakterna.
2008-02-24, 02:23
Medlem
Gå och be du, alla turkiska medborgare i turkiet stöder millitären. Angående om att pkk har dödat lika många som turkarna är lögn. Vi har bordo bereli där, världens bästa elit arme.
2008-02-24, 02:36
Medlem
5posta.coms avatar
men det här är inte poängen egentligen!!!

Verkligen inte. För att alla som dör är människor, kurd som turk. det tragiska å löjliga är att den blåögda svensken ska alltid stå vid den stackaren som han tror i fallet.
I dagens Turkiet finns det få som kan kalla sig som blodäkta Turk. För att alla är så blandade. Turkarna kommer till Anatolien år 1071. Då fanns det redan folkgrupper som armenier, greker, kurder osv. På 400 år har de hunnit kontrollera hela anatolien och dessutom erövra kristendomens heliga stad istanbul. Sånt ska man bara applådera. Turkarna är kända för att vara duktiga krigare. och de är inte ensamma om att vara grymma. precis som portugeser, spanjorer, engelsmännen och fransmännen.
När de har varit där i anatolien i nästan 1000 år ska man inte hävda att man är en äkta turk, kurd, cerkes, laz bla. bla.
Att kurder och Turkar bråkar idag beror helt på att jänkarna vill stycka hela området i små bitar så att de kan kontrollera oljetillgången bättre.
Det är faktiskt därför den stolte svennen måste stå ut med äckliga arab flyktingen i dagens sverige.
Sen är det som sagt, lilla sossen engagerar sig i kurdernas sak för han har det så jävla bra i sitt eget land.
2008-02-24, 02:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av george777
http://en.wikipedia.org/wiki/Maroon_Berets

änd¨ har ni inte klarat av kurden i 75 år med sin kalash o 2 magasin kanske för ni dödat hans barn framför hans ögon, kanske ni skändat hans far framför hans ögon...

jag måste oxxå länkish ngt;

http://www.youtube.com/watch?v=ljlBU6baLiQ

super tung, turkish soldier, ungefär så här ser fascist turkens världsbild ut och jag skojar inte!

bra produktion förresten för att vara 2005 el när d nu va
2008-02-24, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5posta.com
Verkligen inte. För att alla som dör är människor, kurd som turk. det tragiska å löjliga är att den blåögda svensken ska alltid stå vid den stackaren som han tror i fallet.
I dagens Turkiet finns det få som kan kalla sig som blodäkta Turk. För att alla är så blandade. Turkarna kommer till Anatolien år 1071. Då fanns det redan folkgrupper som armenier, greker, kurder osv. På 400 år har de hunnit kontrollera hela anatolien och dessutom erövra kristendomens heliga stad istanbul. Sånt ska man bara applådera. Turkarna är kända för att vara duktiga krigare. och de är inte ensamma om att vara grymma. precis som portugeser, spanjorer, engelsmännen och fransmännen.
När de har varit där i anatolien i nästan 1000 år ska man inte hävda att man är en äkta turk, kurd, cerkes, laz bla. bla.
Att kurder och Turkar bråkar idag beror helt på att jänkarna vill stycka hela området i små bitar så att de kan kontrollera oljetillgången bättre.
Det är faktiskt därför den stolte svennen måste stå ut med äckliga arab flyktingen i dagens sverige.
Sen är det som sagt, lilla sossen engagerar sig i kurdernas sak för han har det så jävla bra i sitt eget land.

Turkiet lyckades besegra länder som Storbritanien tack vare kurderna, det vet alla.
En gammal general från Storbritaniens armé sade att kurderna var dom bästa krigarna han nånsin sett! Förresten, du vet väl att ordet "Kurd" betyder krigare?
2008-02-24, 02:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 5posta.com
I dagens Turkiet finns det få som kan kalla sig som blodäkta Turk. För att alla är så blandade. Turkarna kommer till Anatolien år 1071. Då fanns det redan folkgrupper som armenier, greker, kurder osv. På 400 år har de hunnit kontrollera hela anatolien och dessutom erövra kristendomens heliga stad istanbul. Sånt ska man bara applådera.

säger du det dära i turkiet kommer de att döda dig, jag varnar dig!! JAG MENAR ALLVAR, eller förresten; gör det gå och säg det där får du se vad som händer dig du som håller på dem...

jag lovar säg inte den internationelt erkända historien, en produkt av tusentals historikers arbete under hundra talet år...

enligt dem har de funnits i området sen urmines tider o de är inte mngoler, georgie här på fb sa i¨går att den turksika nationen var 5000 år gammal

de förbjud ju den där disney filme som handla om den där lilla mongol flickan, namnet på filme har fallit dessväre ur minnet. den rörde ihop det för de turkiska skolbarnen,,,
2008-02-24, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopman
Turkiet lyckades besegra länder som Storbritanien tack vare kurderna, det vet alla.
En gammal general från Storbritaniens armé sade att kurderna var dom bästa krigarna han nånsin sett! Förresten, du vet väl att ordet "Kurd" betyder krigare?

Du måste nog rymmt från psyket, själv är jag turk född och uppväxt i sverige. Det är en sak som jag inte fattar, varför svenskar pratar så mycket om Turkiet vs "kurderna" svenskar pratar mer om detta änn vad man gör i turkiet. Det finns knappt någon som bryr sig längre idag, visst stödjer hela turkiet militären. Men all snack om att siffran på döds antalet är otroligt. Jag menar då, ofc kanske turkiet ändrar på siffran, bara idag så dog det 7 turkiska militärer och 10 "kurdiska" rebeller, varför (igentligen) skulle turkiet sljuga om döds antalet då alla människor i landet vill veta vad som händer i bergen. Och en annan sak är, att många stödjer kurderna och snackar skit om turkarna eller tvärt om. Ni som inte kommer från dessa länder vet ingentin om våra kulturer, om hur man lever där i dagen läge. PKK är en terorist orginisation, om ni skulle ha varit turkar och sätt hur kurder i turkiet beter sig så skulle ni nog inte heller gilla dem, och sure jag har inget emot kurder har en massa kurd kompisar i turkiet och sverige. Visst är inte alla kurder rebeller/krigare samma gäller turkiet och sverige, det finns inget land som bara består av "good guys". Ett exempel där jag bor i Turkiet t.ex så blir vi jagade nästan varje dag av kurdiska ungdommar med skärp, varför har de inget annat bättre för sig det är sommar och man vill roa sig, varför hålla på med våld. Så jag vill bara säga att alla som inte kommer från någon av dessa två länderna borde inte snacka ett skvatt om denna konflikt. Alla källor hur vet ni inte att de ändrar på siffran, bara för att det är en svensk eller amerikansk tidning eller WTF det är så betyder det inte att det är sant. (Stav fel kan hitas bryr mig inte skrev på bara, är jävligt sen oxo )

P.S ni som undra så vill ingen i turkiet vara med i EU det är vår retard persident som vill, (alla hatar honom) det är en religös snubbe som alla hatar.
Senast redigerad av Kiraaa 2008-02-24 kl. 03:07.
2008-02-24, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fucdsystem
gå och säg det där i ankara får du se vad dina turkiska bröder gör med dig, visa gärna videon oxxå, säg även att de kom till området 1071 el vad det nu var så ska du få se på turkisk vänlighet, du skyddar mkt skeva mskor ch jag hoppas att du på ett eller annat sätt kommer till insikt,,

enligt turkarna skapades först dem sedan allt annat så som jorden, syre, vatten, etc. (asterferllah)

OMG! mannen du e retard det e idioter som dig som får turkiet att se dåligt ut, turkarna såg ut så förr i tiden det är igentligen de riktiga turkarna, har en massa kompisar och farsans vänner som ser ut som dem på videon. Inget vi i turkiet skämms över! Ser hur månnga sådanna turkar som hällst ingen bryr sig de är turkar som oss. Du är ett skam för turkar on du nu är det. "No Offence"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in