Citat:
Ursprungligen postat av the_rock!
lyssna på mig kardasim,glöm nu allt historia de senaste 100 åren, säg att hela nuvarande turkiet heter kurdistan, vi tvingar alla 50-60 miljoner turkar att bara prata kurdiska, män, gubbar som har kurdiska kläder blir sönder misshandlade, kvinnor som pratar kurdiska med sina barn blir våldtagna, skändade. turkiska barn tas ifrån deras mor och far och sätts i turkiska familjer för att bli kurder. etc etc etc etc etc etc etcccc fucin cetraaaaaaaaaa
efter 50-60 tror du inte turkarna tröttnar och börjar göra motstånd mot den typ av styra som de lever under...
sluta tänk med göten bre, va e d med dig, den store har lurat er, han var kaffer och en psykopat som endast gillade mörda, en riktig sadist... hoppas en dag du ser ljuset, arkadasim!
Kardas! Om det skulle heta kurdistan, så skulle jag prata kurdiska där. För det skulle varit Kurdistan. Tänk dig såhär kan du gå och prata Kurdiska med t.e.x en som står i kassan i en affär i Sverige? Nej för det är Sverige man pratar Svenska.
Vad menar du med Kurdiska kläder
Sen tror jag inte på att barn sätt i Turkiska familjer, för att dom ska bli Turkar. verkligen inte.
Och han den Stora har gjort så mycket för Turkiet. Han blev Turkiets första President. Han försökte göra Turkiet till ett modernare land, han t.e.x förbjöd slöjor, han förbjöd islamistiska parti.
Han hjälpte oss när vi kriga mot England o.s.v
Såg att du skrev att ni har vänner som är Turkar, måste hålla med har ju vänner som är kurder också. Städerna min mamma och pappa föddes bor skit många kurder