Citat:
Ursprungligen postat av kafferast
ja, absolut hade han nog fått reda på det. nu var det väl ändå så att han inte specifikt frågade var han hittade sina loggar, utan det var ju
ditt förslag. nu önskade han få tips på hur han kunde se om någon annan använde hans nätverk, en fråga som inte endast kan besvaras med att leta i manualen, då det finns sniffers och gud vet vad som han kan använda för det ändamålet. försök att inte vara så aggro, forumet finns för att hjälpa folk och för att utbyta idéer.

Go Kafferast. Tycker inte heller att "RTFM" hör hemma på ett forum som är till för att man ska kunna fråga saker man är osäker på (enkla som avancerade). I så fall kan man ju säga det om alla frågor här. Alla frågor finns det svar på om man googlar tillräcklig länge eller läser böcker om det. Dessutom har jag läst igenom manualen och det står bara massor om hur man installerar den, inget om var jag hittar loggarna. Så tack Kafferast för din hjälp, nu hittade jag dem och Fogelberg, han mår inte bra. Det ordnar sig för dig ska du se!