Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-11-30, 18:23
  #481
Medlem
Rotherdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr_Oin
Orkar inte läsa igenom trådfan än en gång, så jag hoppas att denna inte är postad.

Mikael (Micke): Har Downs. Kort och gott. Det lokala mongot vid min högstadieskola hette Micke, Köping-Micke samt ett mongo jag läste om i Kamratposten för kanske tio år sedan hett också Micke.

Coincidence?


http://www.youtube.com/watch?v=V9nEP...eature=related

det stämmer ju
2008-12-02, 21:46
  #482
Avstängd
hatarsalts avatar
vad associerar ni med Jakob och Fredrik då?
2008-12-02, 21:59
  #483
Medlem
mischief_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hatarsalt
vad associerar ni med Jakob och Fredrik då?

Jakob är den där försiktiga typen, han är lite rädd i sociala situationer men har inga problem att vara social.

Fredrik är den där nörden som sportar mycket men ändå har ett täcke av nördighet över sig.
2008-12-02, 22:04
  #484
Avstängd
FireflyIIs avatar
Sophie, Emelie, Hèléne, Pontus, Justus, Filip
= överklass
2013-06-23, 00:33
  #485
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pastthemission
Hur är man som person om man heter Hanna?

Hanna är en tjejigt lagd tjej som aldrig är utanför i sociala sammanhang utan ingår i gruppen på ett eller annat sätt. Till utseendet är hon åt det mörkare hållet. Hanna som stavas "Hannah" har en lite mer promiskuös framtoning, mkt pga. att hennes föräldrar har rätt dålig smak och att "h"-ändelser ger mig whitetrashvibbar. Hannah med h är dock ofta rakare och mer ärlig än de som stavar utan h, utan h är ofta mer pretentiöst och konstlat.

Hanna brukar ofta vara populär OCH smart. Är extrovert lagd och har ofta en stabil uppväxt. Hanna kan vara en bitch om hon vill, hon vet hur hon använder sina resurser både fysiskt och verbalt. Men det finns också en slags Hanna som är lite mer medelmåttig och timid. Har stött på flertalet Hannor, och ingen har varit enstöring och utanför gruppen.

På det stora hela tänker jag på en självsäker tjejig typ. Det är verkligen inte ett maskulint namn enligt mig. Hannes, den manliga varianten, känns lite gayinfluerat.
2013-06-23, 10:46
  #486
Moderator
skunkensunes avatar
//Det här är inte riktigt en tråd som platsar i forumet enligt de nuvarande kriterierna. Lås på.


mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback