Nu har kändistwittrare lackat ut på Birro, varpå han mycket förutsägbart surnar till, tar bollen och går hem:
Citat:
# Ni vinner! Grattis Betner och alla andra hatets lakejer! Jag lägger ner detta. Detta blir sista texten. Hej då. about 2 hours ago via Mobile Web
Heja sakliga debatten! about 2 hours ago via Mobile Web
Rubriken på min krönika är Jag vill tro på mina medmänniskor... Kanske en hint? about 2 hours ago via Mobile Web
Varifrån hämtar rätt-tänkarna sitt hat? Hur perverterade är deras glasögon när de läser det jag skriver? De VILL missförstå. about 3 hours ago via Mobile Web
varpå @MagnusBetner svarar:
Citat:
@MarcusBirro Jag kan ju bara prata för mig, men jag hittar mitt hat i dina främlingsfientliga och infantila texter. about 2 hours ago via TweetDeck in reply to MarcusBirro
Det är du som är hatets lakej @MarcusBirro mot folk utan plattform att försvara eller förklara. Men sluta skriv. Ingen blir gladare än jag. about 1 hour ago via Echofon in reply to MarcusBirro
Det hela startades av Betnér:
Citat:
# Alltså, jag får verkligen ont i kroppen av att läsa @marcusbirro:s texter. Finns det en större idiot som skriver någonstans? about 3 hours ago via TweetDeck
i replik på denna retweet:
Citat:
#SoranIsmail RT @detljuvalivet: i dag i Expressen: @marcusbirro berättar varför han väljer rasism och att bejaka sina fördomar.
http://bit.ly/hRgTWh
En annan godbit i twitterflödet:
Citat:
#ametistametist
Svar till din fråga @MarcusBirro , ibland är det så, att om du tror att alla åker emot dig, så kanske det är du som kör åt fel håll. about 2 hours ago via web Retweeted by Magnusbetner and 17 others