Citat:
Ursprungligen postat av SUPERHITLER
Inte då. FB är ett av många forum där arga små män samlas och hatar. Eftersom de sällan eller aldrig har haft något med riktiga människor att göra, utan sköter alla sina kontakter via internet, saknar de grundläggande förståelse för hur normalt socialt samspel fungerar.
För dem är bokstäver på en skärm bara bokstäver på en skärm. För dem är den riktiga världen, den som det finns fysiska människor i, så främmande och diffus att de helt enkelt inte FÖRSTÅR att det finns riktiga människor bakom bokstäverna. Egentligen kan man inte ens vara arg på dem. De förstår helt enkelt inte bättre och kan inte hjälpa det.
Jag förstår inte hur du kan dra den slutsatsen när i princip alla kommentarer om det där inlägg har varit kraftfullt fördömande..? Dessutom drar du en slutsats om en kvarts miljon människor bara sådär. Lite tveksamt tycker jag.
Inlägget är fullkomligt vidrigt, synnerligen obehagligt att dra in hans döda barn. En sjuk människas verk. Förmodligen är inlägget skrivet av en människa med empatistörning (ingen nämnd).
Som så många andra slänger jag in en brasklapp i form av att jag inte riktigt tycker att Birro är min tekopp, bla bla. Skitsamma, ingen förtjänar ett sådant påhopp.