Citat:
Ursprungligen postat av
Underjording
A-/K-brunnar brukar vara väldigt svåra att öppna utan speciell brunnsöppnare.
Luckan du länkar brukar sitta på kabelbrunnar, ofta vid järnväg vilket syns på ena bilden.
Det finns olika sorters fyrkantiga. De flesta går inte att gå ner i, men vissa.
Du verkar kunna en del. Ja, faktiskt så var det en järnväg i nära anslutning till.